На базі університету розпочався відбір кандидатів до спецпідрозділу КОРД
11-01-2016

На базі Харківського національного університету внутрішніх справ розпочався відбір кандидатів до нового поліцейського підрозділу КОРД (корпус оперативно-раптової дії). Загальна кількість заяв, поданих  для участі у конкурсному відборі у Харкові та Харківській області складає 460. Однією з головних вимог до кандидатів є високий рівень фізичної підготовки. Сьогодні вони проходили фізичні випробування. Це – біг, тест Купера, підтягування на перекладині.

Кандидатів, які пройдуть відбір, розподілять за трьома групами – «А», «В» і «С» – залежно від їхніх фізичних та моральних якостей. Для кожної групи визначено відповідні нормативи. Ті бійці, які потраплять до групи «А», виконуватимуть функції підрозділу спецпризначення поліції. Другою групою стануть «маршали» – правоохоронці, які виконуватимуть завдання по програмі захисту свідків. Кандидати, які потраплять до групи «С», працюватимуть у сфері захисту громадської безпеки під час масових заходів. 

Відбір кандидатів здійснюють інструктори, які пройшли відповідну підготовку. За словами начальника відділу організації діяльності Департаменту КОРД Івана Худоби, наступним випробуванням для кандидатів до спецпідрозділу стане вогнева підготовка – виконання вправ з автомата та пістолета. Насамкінець – п’ятидобовий  курс на виживання. Також кандидати будуть проходити психологічне тестування та перевірку на поліграфі.

За словами одного з кандидатів до нового поліцейського підрозділу Станіслава, найважчим випробуванням став біг. На заваді стали погодні умови – рясний сніг та ожеледиця, хоча бігові доріжки були очищені від снігу. Виконання інших вправ – не в новину. Про них знали раніше й готувалися. Станіслав мріє потрапити у категорію «А», адже КОРД – елітний спецпідрозділ і служити у ньому почесно й відповідально.

Іван Худоба подякував керівництву університету за створення необхідних умов кандидатам для складання іспитів і відзначив гідний рівень матеріально-технічної бази навчального закладу.

 

ВЗГ ХНУВС

 

 
©ХНУВС Інформаційно-технічний відділ, 1999-2016