Категорія академічної доброчесності відзначається своєю багатовимірністю, що означає поєднання в ній як відповідних фундаментальних цінностей, так і механізмів й інструментів їхнього забезпечення і просування. Вкрай важливим є усвідомлювати потенційні внутрішні та зовнішні чинники, що зумовлюють академічну нечесність, передусім морально-культурні, інституційні та освітньо-виховні. Тому на черговому засіданні кафедри соціології та психології факультету № 6 ХНУВС викладачі обговорили складне питання академічної доброчесності. Вони зазначили, що поняття «академічна доброчесність» є всеохоплюючим: воно стосується не лише загальної корпоративної культури закладу вищої освіти, а й у той же час і внутрішньої культури особистості; це усвідомлення культури поведінки в академічному середовищі та вміння чесно діяти у ньому відповідно до встановлених етичних норм та поважати наукові здобутки колег. Також учасники із відповідальністю віднеслись до підписання Декларації академічної доброчесності.

ВЗГ ХНУВС