№ | Вид наукової роботи | Назва | Бібліографічний опис |
---|---|---|---|
1 | тези доповіді | Діагностико-прогностична функція антикризового фінансового управління Вивчення науково-теоретичного та практичного підходів до пізнання об’єктивної природи кризових процесів і формування інструментально-технологічних основ антикризового фінансового менеджменту підприємства Ключові слова: Фінансові показники, управління підприємством
|
Дядін А.С. Діагностико-прогностична функція антикризового фінансового управління /А.С. Дядін// Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 листоп. 2018 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2018. – С. 238-240. |
2 | стаття |
Метою дослідження є розробка комплексної системи оцінки ефективності підприємницької діяльності в ритейлі для її інтегрування в систему стратегічного управління підприємством, спрямованого на сталий розвиток об’єкта управління, що орієнтує на максимальну реалізацію інтересів стейкхолдерів із урахуванням ризиків. За допомогою методів спостереження, наукової абстракції, аналізу, синтезу, монографічного та системного підходу виявлено засоби удосконалення системи оцінки ефективності. Внаслідок проведених досліджень розроблено удосконалену багаторівневу модель оцінки ефективності підприємницької діяльності в ритейлі, що складається з теоретико-методичної та прикладної компонент. Зазначено передумови її успішної практичної реалізації: на початковому етапі – комплексна оцінка ступеня задоволення очікувань і потреб зацікавлених сторін і підприємства з урахуванням ступеня ризику; на фінальному етапі – розробка стратегій і засобів їхньої реалізації, узгоджених із критеріями ефективності, спрямованих на задоволення вимог і потреб як стейкхолдерів, так і підприємства. Ключові слова: підприємницька діяльність, ефективність, оцінка, система, стейкхолдери, ризик, роздрібна торгівля
|
Чорна М. В., Дядін А. С. Вдосконалення системи оцінки ефективності підприємницької діяльності в ритейлі на засадах реалізації інтересів стейкхолдерів в умовах невизначеності та ризику. Управління розвитком.2017. № 1–2 (187–188). С. 43–51. |
3 | стаття | Методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі. У статті запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі, який передбачає проведення процедури зонування на основі матриці, кожен сегмент якої характеризує рівень ефективності за двома основними векторами. Представлено сукупність необхідних елементів інформаційного та математичного інструментарію процесу оцінювання, а саме принципів, критеріїв, показників, методів нормування та оцінки. Обґрунтовано метод формалізованого нормування показників з урахуванням кількісного діапазону можливих значень. Ключові слова: ефективність, підприємницька діяльність, роздрібна торгівля, підприємство, методичний підхід, оцінка, зонування.
|
Чорна М. В., Дядін А. С. Методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі. Вісник Одеського національного університету. 2017. Т. 22. Вип. 3 (56). С. 112–118. |
4 | стаття |
Запропоновано та обґрунтовано графоаналітичний метод оцінки інтенсивності впливу зовнішніх чинників на підприємницьку діяльність в роздрібній торгівлі, який ґрунтується на розробленій багатофакторній регресійній моделі. Представлений метод оцінки дозволяє проводити ранжування кількісного виміру інтенсивності впливу як окремого зовнішнього чинника на результативний показник, так і впливу всієї сукупності чинників, навіть за умов їх різної спрямованості. Ключові слова: чинники, підприємницька діяльність, роздрібна торгівля, зовнішнє середовище, інтенсивність впливу, метод, оцінка.
|
Чорна М. В., Дядін А. С. Графоаналітичний метод оцінки інтенсивності впливу зовнішніх чинників на підприємницьку діяльність в роздрібній торгівлі. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. Т. 1. Вип. 3. С. 232–239. |
5 | монографія колективна |
Досліджено специфічні особливості підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі, узагальнено її типологію та сформульовано визначення. Систематизовано підходи до поняття ефективності підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі та запропоновано її авторське бачення з позиції задоволення вимог основних зацікавлених сторін. Обґрунтовано концептуальні основи оцінки ефективності підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі з виділенням комплексу визначених елементів оцінки. Ключові слова: підприємницька діяльність, ефективність, оцінка, роздрібна торгівля, конкуренція
|
Чорна М. В., Дядін А. С. Ефективність підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в роздрібній торгівлі в умовах конкуренції. Актуальні проблеми та напрями розвитку потенціалу соціально-економічних систем в умовах конкуренції : колективна монографія. Х. 2017. С. 154–159 |
6 | стаття | Вдосконалення розвитку конкурентоспроможності економіки на інноваційно-інвестиційній основі. Досліджено вплив інноваційно-інвестиційного фактору на підвищення конкурентоспроможності економіки держави. Розглянуто сутність та ознаки інноваційно-інвестиційного розвитку. Визначено умови, завдяки яким рівень конкурентоспроможності національної економіки зростатиме. Визначено фактори впливу на інвестиційний клімат країни. Ключові слова: економіка, інновації, інвестиції, конкурентоспроможність, національна економіка.
|
Дядін А.С., Шталь Т.В. Вдосконалення розвитку конкурентоспроможності економіки на інноваційно-інвестиційній основі / А.С. Дядін, Т.В. Шталь // Технологічний аудит та резерви виробництва. - №1/5 (21), 2015 с. 85-89 |
7 | стаття | Електронна торгівля: шляхи підвищення культури обслуговування споживачів Розглядаються основні види електронної торгівлі та їх особливості. Представлено погляд автора на електронну торгівлю та її визначення. Наведено порівняльну характеристику стаціонарного та віртуального магазинів. Визначена класифікація форм електронної торгівлі, яка, на думку автора на даний момент є найбільш повною. Узагальнено і систематизовано підходи вітчизняних та зарубіжних науковців щодо визначення сутності поняття «електронна торгівля». Аналізуючи матеріали, опубліковані в науковій літературі, автори намагаються дати аналіз перевагам електронної торгівлі, що сприятимуть підвищенню якості обслуговування споживачів. Особливу увагу приділено визначенню поняття якості торговельного обслуговування, тому що саме вона є запорукою успіху ведення бізнесу. Ключові слова: дистанційна торгівля, електрона торгівля, сутність електронної торгівлі, класифікація електронної торгівлі.
|
Ткаченко С.О. Дядін А.С. Електронна торгівля: шляхи підвищення культури обслуговування споживачів / С.О. Ткаченко, А.С. Дядін // Бізнес Інформ.-№11.- 2015.- с. 200-204 |
8 | стаття | Інноваційний розвиток роздрібної торговельної мережі та шляхи покращення обслуговування споживачів. У статті розглянуто основні підходи до оцінки торговельного обслуговування споживачів, розкрито зміст напрямків методики, дана їх оцінка. Використання запропонованих моделей управління якістю торгівельного обслуговування дозволить визначити напрями вдосконалення комерційних і технологічних процесів з метою залучення покупців, підвищення ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі та їх конкурентоспроможності. Враховуючи висновки попередніх дослідників, автор робить спробу представити стан розвитку якості обслуговування споживачів на основі інновацій у роздрібній торговельній мережі. Ключові слова: маркетинг, інноваційна активність, конкуренція, ефективність, валова маржа.
|
Дядін А.С. Інноваційний розвиток роздрібної торговельної мережі та шляхи покращення обслуговування споживачів / А.С. Дядін // Бізнес-інформ. - 2014. м. Харків - № 12 с.319-323 |