Вид наукової роботи Назва Бібліографічний опис
1 стаття

Механізми підтримки зворотнього зв`язку під час дистанційного формату взаємодії між викладачем та студентами у процесі вивчення англійської мови

Филипська В.І. Механізми підтримки зворотнього зв`язку під час дистанційного формату взаємодії між викладачем та студентами у процесі вивчення англійської мови // Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». Київ: Наукові перспективи, 2024. №2 (20).
2 стаття

ОГЛЯД СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗА ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ.

Филипська, В. І. (2023). ОГЛЯД СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗА ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (211), 212-218. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-211-212-218
3 посібник

English grammar: verb.

Филипська В.І. English grammar: verb : навч. посіб. – Х. : ХНУВС, 2021. – 39 с.
4 посібник

English for Masters in Law Enforcement Activity

Филипська В.І. English for Masters in Law Enforcement Activity. Навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 262 Правоохоронна діяльність – Х. : ХНУВС, 2021. – 127 с.
5 тези доповіді

Види зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови

Филипська В.І. Види зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови.Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали Всеукраїнської науково-методичної заочної конференції (7 грудня 2020 р.)- Х:НАНГУ, 2020 – С.22-25.
6 тези доповіді

Особливості викладання іноземної мови професійного спрямування у закладі вищої освіти МВС України

Филипська В.І.Особливості викладання іноземної мови професійного спрямування у закладі вищої освіти МВС України. Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави: матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 27 листопада 2020 р.). Харків : ХНУВС, 2020 – С. 301-302.
7 тези доповіді

Іноземна мова професійного спрямування як засіб досягнення професійної реалізації майбутніх правоохоронців

Филипська В.І. Іноземна мова професійного спрямування як засіб досягнення професійної реалізації майбутніх правоохоронців. Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). Харків : ХНУВС, 2020. – С. 504-507.
8 стаття

Challenges in using feedback in foreign language teaching in higher education.

Fylypska V.I.Challenges in using feedback in foreign language teaching in higher education.International scientific integration 2020. Washington: ISE&E & SWorld and KindleDP, 2020.- P. 439-442.
9 стаття

Забезпечення ефективного коригувального зворотного зв`язку як одного із видів зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови

Филипська В.І. Забезпечення ефективного коригувального зворотного зв`язку як одного із видів зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови. - Іноземні мови, № 4, Київ: Київський національний лінгвістичний університет, 2020. - С. 11-16.
10 посібник

English for Masters in Psychology

Филипська В.І. English for Masters in Psychology. Навчальний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія (практичний психолог) – Х. : ХНУВС, 2019. – 76 с.
11 тези доповіді

Британський досвід заохочення педагогів до професійного самовдосконалення

Филипська В.І. Британський досвід заохочення педагогів до професійного самовдосконалення / В.І. Филипська // Методичний потенціал, тренди та формати трансформації Європейських освітніх систем : Міжнародна науково-методична конференція (м. Харків, 20-21 лютого 2018 р.) Х.: ХНУБА, 2018. – С. 297-299.
12 тези доповіді

Заохочення студентів до іншомовної мовленнєвої комунікації

Филипська В.І. Заохочення студентів до іншомовної мовленнєвої комунікації / В.І. Филипська // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України: Всеукраїнська науково-практична конференція (м. Харків, 30 березня 2018 р.) – Х.: ХНУВС, 2018. – С.96-98.
13 стаття

Зразки письмової частини тестів ЗНО

Филипська В.І. Зразки письмової частини тестів ЗНО / В.І. Филипська // Англійська мова та література. – Х.: Основа – 2016. - № 25-26 (503-504). – С. 10-14.
14 тези доповіді

Форми та методи навчання майбутніх учителів іноземних мов у вищій педагогічній школі Великої Британії та України

Филипська В.І. Форми та методи навчання майбутніх учителів іноземних мов у вищій педагогічній школі Великої Британії та України / В.І.Филипська // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : шляхи інтеграції школи та ВНЗ : VIII Міжн. наук.-метод. конф. (м. Харків, 22 квітня 2016 р.). – Х : ХНУ ім. Каразіна, 2016. – С. 221– 223.
15 автореферат дисертації

Система заохочень до професійного самовдосконалення вчителів у Великій Британії (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) – автореф. дис.

Филипська В.І. Система заохочень до професійного самовдосконалення вчителів у Великій Британії (друга половина ХХ – початок ХХІ століття): – автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / В.І. Филипська. – Х.: ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2015. – 20 с.
16 стаття

Forms of teachers`promotion to professional self-improvement in Great Britain

Fylypska V.I. Forms of teachers` promotion to professional self-improvement in Great Britain / V.I. Fylypska // Nauka i studia. – Poland, 2014. – № 12 (122). – Р. 62 – 70.
17 стаття

Реформування системи матеріального стимулювання вчителів Великої Британії (друга половина ХХ століття)

Филипська В.І. Реформування системи матеріального стимулювання вчителів Великої Британії (друга половина ХХ століття) / В.І.Филипська // Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. – Умань : УДПУ ім. Павла Тичини. – 2013. – Ч.1. – С. 339 – 345.
18 стаття

Форми заохочення вчителів до самовдосконалення в Україні

Филипська В.І. Форми заохочення вчителів до самовдосконалення в Україні / В.І.Филипська // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : Зб. наук. праць. – Суми : СДПУ ім. А.С. Макаренка, 2013. – № 5 (31). – С.334 – 342.
19 стаття

Філософські та психолого-педагогічні підходи до самовдосконалення вчителів

Филипська В.І. Філософські та психолого-педагогічні підходи до самовдосконалення вчителів / В.І.Филипська // Наукові записки кафедри педагогіки : Зб. наук. праць. – Х. : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2013. – Вип. 32. – С. 199 – 207.
20 стаття

Програмно-цільовий підхід та проектна технологія у навчальному закладі

Филипська В.І. Програмно-цільовий підхід та проектна технологія у навчальному закладі / В.І. Филипська // Управління школою. – 2009. - № 16-18 (244-246). – С.52-72.