№ | Вид наукової роботи | Назва | Бібліографічний опис |
---|---|---|---|
1 | стаття | Інноваційні технології у викладанні іноземних мов в умовах професійно-орієнтованого навчання Відповідно до концепції інноваційних технологій в статті представлені дидактичні умови їхнього впровадження в навчальний процес взо з метою викладання іноземних мов. Ключові слова: інноваційні технології, професійно-орієнтоване навчання, процес навчання, професійна підготовка
В соответствии с концепцией инновационных технологий в статье представлены дидактические условия их внедрения в учебный процесс вуза с целью преподавания иностранных языков. Ключевые слова: инновационные технологии, профессионально-ориентированное обучение, процесс обучения, профессиональная подготовка According to the concept of innovative technologies, didactic conditions for their implementation to the high school professional educational process for the purpose of teaching foreign languages are presented in the article. Key words: innovative technologies, professionally-oriented training, educational process, professional education |
Орлова О.О., Дягілєва Л. Д. Інноваційні технології у викладанні іноземних мов в умовах професійно-орієнтованого навчання. / O. O. Орлова, Л. Д. Дягілєва // Рolish science journal. ‒ ISSUE 7 (28). ‒ 2020. ‒ Warsaw: Sp. z o. o. "iScience". ‒ 2020. ‒ С. 97-104. |
2 | стаття | Квест-технології у професійному навчанні (аспект навчання іноземних мов) У статті аналізується сутність квест-технологій і квестів. Авторами розглядаються можливості організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців за допомогою впровадження квест-технології у професійну підготовку (аспект навчання іноземних мов). Ключові слова: квест-технології, веб-квест, професійна підготовка, викладання іноземної мови
В статье анализируется сущность квест-технологии и квестов. Авторами рассматриваются возможности организации учебно-познавательной деятельности будущих специалистов при помощи внедрения квест-технологии в их профессиональную подготовку (аспект обучения иностранным языкам). Ключевые слова: квест-технологии, веб-квест, профессиональная подготовка, преподавание иностранного языка The essence of quest technologies and quests is analyzed in the article. The authors review the possibility of cognitive and training activities organization for future specialists through implementation of quest technologies to their professional education ( foreign languages training aspect). Key words: quest technologies, web-quest, professional training, foreign languages teaching |
Дягілєва Л. Д., Орлова О.О. Квест-технології у професійному навчанні (аспект навчання іноземних мов). / Л. Д. Дягілєва, O. O. Орлова // Рolish science journal. ‒ ISSUE 7 (28). ‒ 2020. ‒ Warsaw: Sp. z o. o. "iScience". ‒ 2020. ‒ С. 73-80. |
3 | стаття | Teaching a professional foreign language to specialists in various industries У статті розглядаються основні інструменти та методи навчання професійної іноземної мови. Розглянуто та проаналізовано теоретичні та практичні основи організації процесу впровадження нових технологій навчання іноземним мовам у вищій школі. Проведено систематизацію загальних тенденцій з урахуванням вітчизняного та зарубіжного наукового досвіду. Також представлені точки зору різних вчених на актуальність вивчення даної теми, сформульовано рекомендації щодо впровадження сучасного ефективного досвіду в практику викладачів іноземних мов. Актуальним завданням освіти в тренді глобалізації світових процесів є викладання професійної іноземної мови. Розвиток міжнародної співпраці в галузі освіти, медицини, природничих, технічних та економічних наук вимагає вивчення та постійного вдосконалення володіння іноземними мовами. Існуючі проблеми освіти потребують комплексного вирішення. Це рішення буде досягнуто за допомогою програмно-цільового методу. Найслабшим умінням серед студентів університету виявилося усне мовлення. Це свідчить про те, що розмовні навички ‒ це слабке місце, що підтверджується під час спостережень за заняттями. Опитування 500 студентів показало, що мовні класи оцінюються значно вище, ніж класи для відпрацювання інших навичок. Таким чином, метою статті є теоретичний аналіз наукових підходів дослідників до проблеми викладання професійної іноземної мови для фахівців різних галузей. Ключові слова: професійна іноземна мова, компетентнісно орієнтована освіта, професійна англійська мова
В этой статье рассматриваются основные инструменты и методы обучения профессиональному иностранному языку. Рассмотрены и проанализированы теоретические и практические основы организации процесса внедрения новых технологий обучения иностранным языкам в высшей школе. Проведена систематизация общих тенденций с учетом отечественного и зарубежного научного опыта. Также представлены точки зрения различных ученых на актуальность изучения данной темы, сформулированы рекомендации по внедрению современного эффективного опыта в практику преподавателей иностранных языков. Актуальной задачей образования в условиях глобализации мировых процессов является обучение профессиональному иностранному языку. Развитие международного сотрудничества в области образования, медицины, естественных, технических и экономических наук требует изучения и постоянного совершенствования уровня владения иностранными языками. Существующие проблемы образования требуют комплексного решения. Это решение будет достигнуто программно-целевым методом. Самым слабым навыком у студентов вузов была устная речь. Это свидетельствует о том, что разговорные навыки являются слабым местом, что подтверждается при наблюдении за занятиями. Опрос 500 студентов показал, что уроки разговорной речи были оценены значительно выше, чем классы для отработки других навыков. Таким образом, целью статьи является теоретический анализ научных подходов исследователей к проблеме обучения профессиональному иностранному языку специалистов различного профиля. Ключевые слова: профессиональный иностранный язык, компетентностное образование, профессиональный английский язык This article discusses the main tools and methods of teaching a professional foreign language. Theoretical and practical bases of the organization of the process of introduction and implementation of technologies in teaching foreign languages in higher education are considered and analyzed. The systematization of general trends taking into account domestic and foreign scientific experience is carried out. It also presents the points of view of various scientists on the relevance of studying this topic, formulated recommendations for the introduction of modern effective experience in the practice of foreign language lecturers. The actual task of education, in the trend of globalizing world processes, is teaching a professional foreign language. The development of international cooperation in the fields of education, medicine, natural, technical, and economic sciences requires the study and constant improvement of foreign languages. The existing problems of education require a comprehensive solution. This solution will be achieved using the program-target method. The weakest skill among university students was oral speech. This indicates that conversational skills are a weak point, which is confirmed during observations of classes. A survey of 500 students showed that speaking classes were rated significantly higher than classes for practicing other skills. Thus the aim of the article is a theoretical analysis of scientific approaches of researchers to the problem of teaching a professional foreign language for specialists in various fields. Key words: professional foreign language, competence-oriented education, professional English |
Namestyuk S. V., Smolikevych N.R., Bytsko N., Zaitseva K. I., Orlova O. O. Teaching a professional foreign language to specialists in various industries. / S. V. Namestyuk, N. R. Smolikevych, N. Bytsko, K. I. Zaitseva, O. O. Orlova // International Journal of Higher Education. ‒ ISSN 1927-6044 (Print). ‒ ISSN 1927-6052 (Online). ‒ Vol. 9. ‒ No. 7. ‒ 2020. ‒ P. 59-72. http://www.sciedupress.com/journal/index.php/ijhe/article/view/18565 |
4 | стаття |
У статті розглядається проблема розвитку професійного іміджу вчителя іноземної мови в Україні. Метою цього дослідження було з’ясувати ставлення студентів університетів України до досліджуваного поняття та виявити рівень його сформованості. Структура професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов складається з декількох основних конструкцій, які були описані в роботі: когнітивні, аксіологічні та операційні компоненти. Результати показують, що українські вчителі по-різному сприймають поняття професійного іміджу вчителя іноземних мов. Мета цього дослідження ‒ запропонувати організаційні, особисті та педагогічні умови для сприяння розвитку професійного іміджу майбутніх викладачів іноземних мов в українських вищих навчальних закладах. Ключові слова: професійний імідж, викладач іноземних мов, студент, компонент професійного іміджу вчителя, рівень
В статье рассматривается проблема развития профессионального имиджа учителя иностранного языка в Украине. Настоящее исследование призвано выяснить отношение студентов вузов Украины к изучаемому понятию и выявить уровень его сформированности. Структура профессионального имиджа будущих учителей иностранного языка состоит из нескольких базовых конструктов, описанных в статье: когнитивного, аксиологического и операционального компонентов. Результаты показывают, что украинские будущие учителя по-разному воспринимают понятие профессионального имиджа учителя иностранного языка. Цель данного исследования ‒ предложить организационные, личностные и педагогические условия, способствующие развитию профессионального имиджа будущих учителей иностранных языков в украинских вузах. Ключевые слова: профессиональный имидж, учитель иностранного языка, студент, составляющая профессионального имиджа учителя, уровень The article addresses the problem of development of the professional image of a foreign language teacher in Ukraine. The present study was contemplated to ascertain the attitude of university students in Ukraine towards the studied notion and reveal the level of its formation. The structure of the professional image of future foreign language teachers consists of several underlying constructs which have been described in the paper: cognitive, axiological and operational components. Results show that Ukrainian teachers-to-be held different perceptions to the notion of professional image of a foreign language teacher. The purpose of this survey is to provide suggestion of organizational, personal and pedagogical conditions to facilitate the development of professional image of future foreign language teachers in Ukrainian higher education institutions. Key words: professional image, foreign language teacher, student, teacher’s professional image component, level |
Nenko, Y., Sytnik, T. & Orlova, O. A study of the level of professional image of future foreign language teachers in Ukrainian universities [Electronic source]. / Y. Nenko, T. Sytnik & O. Orlova // Revista Brasileira de Educação do Campo. Brazilian Journal of Rural Education (Web of Science). ‒ 2020. https://sistemas.uft.edu.br/periodicos/index.php/campo/article/view/10566 |
5 | тези доповіді | Професійний рівень іміджу майбутніх викладачів іноземних мов в ВНЗ України Розглянута концепція формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов шляхом запровадження певного комплексу організаційних, особистісних та педагогічних умов в сучасній освітній практиці з метою вдосконалення вищої професійної освіти. Ключові слова: професійний імідж, компетентність, самовдосконалення, особистісний розвиток, висока мотивація, міжкультурна комунікація
Рассмотрена концепция формирования профессионального имиджа будущих учителей иностранных языков путем введения определенного комплекса организационных, личностных и педагогических условий в современную образовательной практику с целью совершенствования высшего профессионального образования. Ключевые слова: профессиональный имидж, компетентность, самосовершенствование, личностное развитие, высокая мотивация, межкультурная коммуникация The concept of professional image development of future foreign languages teachers by means of certain organizational, personal and pedagogical conditions in modern educational practice for the purpose of improvement of higher professional education is considered. Key words: professional image, competence, self-improvement, personal development, high motivation, intercultural communication |
Орлова, О. О. Професійний рівень іміджу майбутніх викладачів іноземних мов в ВНЗ України [Електронний ресурс]. / О. О. Орлова // Міжнародна науково-практична конференція «Шлях успіху і перспективи розвитку» (до 26 річниці до дня заснування ХНУВС): матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). – МВС України. – Харків. – Харків. нац. ун-т внутр. справ. – 2020. – С. 383-385. – Режим доступу: http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9722. |
6 | тези доповіді | Розвиток досвіду формування розумової самостійності майбутніх учителів в сучасних умовах Розглянуто особливості організації самостійної роботи за допомогою комп’ютера як ефективного напрямку використання інформаційних технологій під час формування розумової самостійності майбутніх учителів. Ключові слова: самостійність, творчість, розвиток, інтенсифікація, інформаційні технології, програмоване навчання
Рассмотрены особенности организации самостоятельной работы с помощью компьютера как эффективного направления использования информационных технологий при формировании умственной самостоятельности будущих учителей. Ключевые слова: самостоятельность, творчество, развитие, интенсификация, информационные технологии, программируемое обучение The features of the organization of independent work with the help of a computer as an effective direction of using information technologies during the development of mental independence of future teachers are considered. Key words: independence, creativity, development, intensification, information technologies, programmed learning |
Орлова, О. О. Розвиток досвіду формування розумової самостійності майбутніх учителів в сучасних умовах. / О. О. Орлова // Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару «Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти». – Харків. – НАНГУ. – 2020. – С. 48-51. |