Вид наукової роботи Опис
1 стаття

Напрями вдосконалення викладання іноземних мов в ЗВО з особливими умовами навчання.

Аннотація:

Дана стаття присвячена розгляду такого важливого чинника успішності викладання, як кваліфікація та загальна якість викладацького складу. Розглядаються вимоги, що висуваються до викладачів іноземних мов ЗВО з особливими умовами навчання, і динаміка їх трансформації в зв’язку зі зміною ролі викладача в навчальному процесі та необхідністю підвищення його професійної компетентності.

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Напрями вдосконалення викладання іноземних мов в ЗВО з особливими умовами навчання. Polish international journal of scientific publications Colloquium Journal. 2022. № 36 (159), частина 1. С. 7-10,

2 стаття

Іншомовна комунікативна компетентність як складова професійної підготовки правоохоронців.

Аннотація:

Стаття присвячена дослідженню іншомовної комунікативної компетенції як складової професійної підготовки в цілому та її специфічної ролі в структурі професійних якостей майбутнього правоохоронця. Розглянуті зміст, структура і складові іншомовної комунікативної компетенції, представлені основні методи її формування та вдосконалення у ЗВО з особливими умовами навчання

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Іншомовна комунікативна компетентність як складова професійної підготовки правоохоронців. Збірка наукових праць до 30-річчя кафедри іноземних мов ХНУВС, 2022 р. С. 92-104

3 посібник

Навчальний посібник з читання англомовних текстів юридичної спрямованості.

Аннотація:

Даний посібник призначений для слухачів магістратури, ад’юнктів (аспірантів), курсантів груп поглибленого вивчення англій-ської мови, а також усіх тих, хто бажає отримати практику в читанні текстів з юридичної та правоохоронної тематики. Основна мета посібника – вдосконалити попередньо сформовані навички вилучення інформації з друкованого тексту.

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Навчальний посібник з читання англомовних текстів юридичної спрямованості. ХНУВС, 2021 р.142 с.

4 стаття

WAYS TO IMPROVE FOREIGN LANGUAGE TEACHING IN POLICE OFFICERS TRAINING

Аннотація:

Статтю присвячено розгляду особливостей викладання іноземних мов у закладах вищої освіти з особливими умовами навчання, перш за все, в системі МВС України. Проаналізовано основні фактори, пов’язані з цілями, умовами та змістом навчання, визначено специфічний вплив цих факторів на навчальний процес і обґрунтовано основні напрямки роботи з нівелювання негативних чинників, що обмежують ефективність навчання.

Бібліографічний опис:

Levashov O.S., Orlova O.O. WAYS TO IMPROVE FOREIGN LANGUAGE TEACHING IN POLICE OFFICERS TRAINING. Право і безпека. 2021. № 1 (80). С. 49-54

5 тези доповіді

Навчання іноземних мов у ЗВО в умовах пандемії.

Аннотація:

Дистанційне навчання, доцільність та ефективність якого ставилась під сумнів багатьма дослідниками, не дало пандемії повністю паралізувати сферу освіти. В публікації аналізуються можливості ЗВО з термінової організації онлайн навчання в умовах відсутності централізованної стратегії та намічаються основні напрямки подальшої роботи

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Навчання іноземних мов у ЗВО в умовах пандемії. Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти та можливі шляхи їх вирішення : матеріали міжвузівського науково-методичного семінару (м. Харків, 26 січ. 2021 р.). Харків : Національна академія Національної гвардії України, 2021. С. 33-34.

6 тези доповіді

Специфіка викладання іноземних мов у ЗВО з особливими умовами навчання

Аннотація:

Стаття присвячена розгляду особливостей викладання іноземних мов в закладах вищої освіти з особливими умовами навчання, перш за все, в системі МВС України. Аналізуються основні фактори, пов’язані з цілями, умовами та змістом навчання, які визначають специфіку навчального процесу, обґрунтовуються основні напрями роботи з нівелювання негативних чинників, що обмежують ефективність навчання. Висувається теза про необхідність суттєвого вдосконалення самостійної роботи як потужного резерву інтенсифікації навчання. Пропонуються найбільш ефективні форми організації такої роботи на базі широкого використання інформаційних технологій.

Annotation:

The article is devoted to the consideration of the features of teaching foreign languages in higher education institutions with special study conditions, primarily in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. It analyzes the main factors associated with the goals, conditions and content of the study, which determine the specifics of the educational process, substantiates the main directions of work on leveling the negative factors that limit the effectiveness of the study. A thesis is put forward on the need for significant improvement in independent work as a powerful reserve for the intensification of studies. The most effective forms of organizing such work based on the widespread use of information technology are proposed.

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Специфіка викладання іноземних мов у ЗВО з особливими умовами навчання. 25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.ї (м. Суми, 21-22 лют. 2020 р.). Суми. С. 245 - 247

7 тези доповіді

Міграційна криза як виклик інтеграційним процесам в Європі

Аннотація:

В роботі розглядаються ті загрози, які несе з собою неконтрольована міграція сучасним інтеграційним процесам в Європі. Міграція продовжує залишатися тією проблемою, що роз’єднує країни, створюючи екзистенціальний ризик для ЄС. Наводяться можливі варіанти розв'язання міграційної кризи.

Бібліографічний опис:

Міграційна криза як виклик інтеграційним процесам в Європі Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції». Суми, 2019 р., стор. 237-240

8 тези доповіді

Інтерактивні ресурси у навчанні іноземних мов

Аннотація:

Анотація. У роботі розглядаються інтерактивні ресурси у навчанні іноземних мов, зокрема, створення інтерактивних освітніх ресурсів для вивчення різних дисциплін в різноманітних форматах навчання. Інтерактивність розглядається як діалогова взаємодія між користувачем і представленої в електронному вигляді навчальною інформацією, яка організована в інтерактивний навчальний (освітній) ресурс.

Annotation:

The paper considers the interactive resources in teaching foreign languages, in particular the creation of interactive educational resources for learning various subjects in different formats of teaching. Interactivity is regarded as a dialogue interaction between the user and the electronically presented educational information which is organized into a learning (educational) resource.

Бібліографічний опис:

О.С. Левашов. Інтерактивні ресурси у навчанні іноземних мов / О.С. Левашов, Л.Д. Дягілєва // Розвиток фахово-орієнтованої іншомовної компетентності із застосуванням сучасних інформаційних технологій: Матеріали міжуніверситетського круглого столу 8 грудня 2017 року. –Х.: Національний юридичний університет ім. Я. Мудрого, 2017. – с. 94-97

9 тези доповіді

Вдосконалення мовної підготовки фахівців у внз системи МВС

Аннотація:

Анотація. Стаття присвячена організації міжкультурного підходу до навчання іноземних мов і формуванню відповідної комунікативної компетенції у курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України для її наступного використання в умовах полікультурного оточення.

Annotation:

Abstract. The article is devoted to organizing an intercultural approach to foreign language teaching and formation of the corresponding communicative competence of cadets of higher educational establishments of the Ukrainian ministry of internal affairs to be subsequently used in polycultural environment.

Бібліографічний опис:

О.С. Левашов Вдосконалення мовної підготовки фахівців у внз системи МВС / О.С. Левашов, Л.Д. Дягілєва//Підготовка охоронців парвопорядку в Харкові (1917-2017)//зб. наук. ст. і тез доп. на наук.-практ. конф. до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку в Харкові (м. Харків, 25 листоп. 2017 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2017. – С. – 180-182

10 стаття

Моделювання умов професійного іншомовного спілкування майбутніх правоохоронців

Аннотація:

Анотація. У статті розглядаються питання навчання курсантів професійного іншомовного спілкування шляхом застосування різнотипних комп’ютерних засобів навчання іноземних мов.

Annotation:

Abstract. The article deals with the issue of professional foreign language communication training on the basis of computing educational technologies usage.

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Моделювання умов професійного іншомовного спілкування майбутніх правоохоронців./В.В. Почуєва, О.С. Левашов // Підготовка охоронців правопорядку в Харкові (1917-2017)//зб. наук. ст. і тез доп. на наук.-практ. конф. до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку в Харкові (м. Харків, 25 листоп. 2017 р.)/МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2017. – C.178-180.

11 настанови (вказівки), рекомендації

Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови

Аннотація:

Анотація. Методичні рекомендації містять спеціальні завдання щодо створення ігрових ситуацій, ситуацій новизни, змагання, організації дискусій, проведення бінарних занять сумісно з викладачами профілюючих дисциплін, практичними працівниками поліції, носіями мови, а також занять в спеціалізованих аудиторіях, що забезпечує професіоналізацію навчання засобами іноземної мови.

Annotation:

Abstract. Methodical recommendations contain special tasks as to role plays, competitions, discussions, binary classes with trainers of specific subjects, or police officers, or native speakers, as well as classes in specialized auditoriums to provide professionalization by means of foreign languages.

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови / В. В. Почуєва, О. С. Левашов, Л. Д. Дягілєва // Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності: навчальний посібник (до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку у Харкові) / за заг. ред. д-ра юрид. наук, доц. В.В. Сокуренка. – Харків: Стильна типографія, 2017. – 1165с. – С. 489-501.

12 настанови (вказівки), рекомендації

Методичні рекомендації щодо навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців

Аннотація:

Анотація. Методичні рекомендації містять спеціальні завдання по формуванню умінь і навичок професійно орієнтованого іншомовного спілкування у всіх видах мовленнєвої діяльності (говоріння, читання, аудіювання і письмо) в процесі самостійної роботи.

Annotation:

Abstract. Methodical recommendations contain special tasks to develop skills of professionally oriented foreign language communication in all types of speech activity (speaking, reading, listening and writing) in the process of independent work.

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Методичні рекомендації щодо навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців / Л. Д. Дягілєва, О. С. Левашов, В. В. Почуєва // Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності: навчальний посібник (до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку у Харкові) / за заг. ред. д-ра юрид. наук, доц. В.В. Сокуренка. – Харків: Стильна типографія, 2017. – 1165с. – С. 466-489.

13 стаття

Міжкультурна комунікативна компетенція як складова фахової підготовки правоохоронця

Аннотація:

Статья посвящена организации межкультурного подхода к обучению иностранным языкам и формированию соответствующей коммуникативной компетенции у курсантов высших учебных заведений системы МВД Украины. Анализируются цели и объекты межкультурно-ориетированного обучения иностранному языку для его последующего применения в условиях поликультурного окружения. Выдвигается тезис о необходимости максимального увеличения личного и коллективного опыта межкультурного общения путем использования информационных технологий и социальных сетей. Предлагаются наиболее эффективные приемы и способы формирования межкультурной коммуникативной компетенции.

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Міжкультурна комунікативна компетенція як складова фахової підготовки правоохоронця / О.С. Левашов // Матеріали ХXIII Міжнародної наукової конференції «Актуальні наукові дослідження в сучасному світі», 26-27 березня 2017 р .- 127-135

14 стаття

Преемственность обучения иностранным языкам на разных этапах непрерывного образования

Аннотація:

В статті аналізується сучасний стан проблеми забезпечення наступності в навчанні іноземних мов при переході від школи до внз. Висувається ідея створення безперервного технологічного процесу, який проходить через всі етапи та має централізовану регламентацію. Сутність наступності розглядається в термінах готовності до навчання на кожному етапі, яка повинна підлягати вхідному контролю. Висувається теза про можливість формування елементарних навичок професійно-орієнтованої комунікації при низькому рівні володіння мовою.

Annotation:

The article analyzes the present state of ensuring succession in foreign languages teaching when passing from the school stage to the higher education one. An idea of creating a continuous technological teaching process encompassing all the stages and having centralized regulation is put forward. The essence of succession is regarded in terms of readiness for education at each stage, which is to be subjected to an input check. It is proposed to form elementary skills of professionally-oriented communicative competence at low level of language proficiency.

Бібліографічний опис:

Левашов О.С. Актуальные научные исследования в современном мире./ О.С. Левашов// XIV Междунар. научн. конф., 26-27 июня 2016 г., Переяслав-Хмельницкий. // Сб. научных трудов - Переяслав-Хмельницкий, 2016. - Вып. 6 (14) ч. 1, - 131 с. с.56-61