№ | Вид наукової роботи | Назва | Бібліографічний опис |
---|---|---|---|
1 | стаття | Напрями вдосконалення викладання іноземних мов в ЗВО з особливими умовами навчання. Дана стаття присвячена розгляду такого важливого чинника успішності викладання, як кваліфікація та загальна якість викладацького складу. Розглядаються вимоги, що висуваються до викладачів іноземних мов ЗВО з особливими умовами навчання, і динаміка їх трансформації в зв’язку зі зміною ролі викладача в навчальному процесі та необхідністю підвищення його професійної компетентності. Ключові слова: вимоги до викладача, професійна компетентність, відбір педагогічного складу, професійне вигоряння, особистісні якості, підвищення кваліфікаці
|
Левашов О.С. Напрями вдосконалення викладання іноземних мов в ЗВО з особливими умовами навчання. Polish international journal of scientific publications Colloquium Journal. 2022. № 36 (159), частина 1. С. 7-10, |
2 | стаття | Іншомовна комунікативна компетентність як складова професійної підготовки правоохоронців. Стаття присвячена дослідженню іншомовної комунікативної компетенції як складової професійної підготовки в цілому та її специфічної ролі в структурі професійних якостей майбутнього правоохоронця. Розглянуті зміст, структура і складові іншомовної комунікативної компетенції, представлені основні методи її формування та вдосконалення у ЗВО з особливими умовами навчання Ключові слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійні якості правоохоронця, професійне спрямування, спілкування в іншомовному середовищі
|
Левашов О.С. Іншомовна комунікативна компетентність як складова професійної підготовки правоохоронців. Збірка наукових праць до 30-річчя кафедри іноземних мов ХНУВС, 2022 р. С. 92-104 |
3 | посібник | Навчальний посібник з читання англомовних текстів юридичної спрямованості. Даний посібник призначений для слухачів магістратури, ад’юнктів (аспірантів), курсантів груп поглибленого вивчення англій-ської мови, а також усіх тих, хто бажає отримати практику в читанні текстів з юридичної та правоохоронної тематики. Основна мета посібника – вдосконалити попередньо сформовані навички вилучення інформації з друкованого тексту. Ключові слова: Повнота та точність розуміння прочитаного,формалізований характер перевірки, ознайомче читання, зняття лексичних труднощів
|
Левашов О.С. Навчальний посібник з читання англомовних текстів юридичної спрямованості. ХНУВС, 2021 р.142 с. |
4 | стаття | WAYS TO IMPROVE FOREIGN LANGUAGE TEACHING IN POLICE OFFICERS TRAINING Статтю присвячено розгляду особливостей викладання іноземних мов у закладах вищої освіти з особливими умовами навчання, перш за все, в системі МВС України. Проаналізовано основні фактори, пов’язані з цілями, умовами та змістом навчання, визначено специфічний вплив цих факторів на навчальний процес і обґрунтовано основні напрямки роботи з нівелювання негативних чинників, що обмежують ефективність навчання. Ключові слова: цілі, умови та зміст освіти, міжкультурна комунікативна компетентність, виважений підхід до навчання, готовність до навчання, комп’ютеризація самостійної роботи, прав термінологія, відомча освіта.
|
Levashov O.S., Orlova O.O. WAYS TO IMPROVE FOREIGN LANGUAGE TEACHING IN POLICE OFFICERS TRAINING. Право і безпека. 2021. № 1 (80). С. 49-54 |
5 | тези доповіді | Навчання іноземних мов у ЗВО в умовах пандемії. Дистанційне навчання, доцільність та ефективність якого ставилась під сумнів багатьма дослідниками, не дало пандемії повністю паралізувати сферу освіти. В публікації аналізуються можливості ЗВО з термінової організації онлайн навчання в умовах відсутності централізованної стратегії та намічаються основні напрямки подальшої роботи Ключові слова: дистанційне навчання, електронне середовище, віртуальна аудиторія, гібридне навчання
|
Левашов О.С. Навчання іноземних мов у ЗВО в умовах пандемії. Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти та можливі шляхи їх вирішення : матеріали міжвузівського науково-методичного семінару (м. Харків, 26 січ. 2021 р.). Харків : Національна академія Національної гвардії України, 2021. С. 33-34. |
6 | тези доповіді | Специфіка викладання іноземних мов у ЗВО з особливими умовами навчання Стаття присвячена розгляду особливостей викладання іноземних мов в закладах вищої освіти з особливими умовами навчання, перш за все, в системі МВС України. Аналізуються основні фактори, пов’язані з цілями, умовами та змістом навчання, які визначають специфіку навчального процесу, обґрунтовуються основні напрями роботи з нівелювання негативних чинників, що обмежують ефективність навчання. Висувається теза про необхідність суттєвого вдосконалення самостійної роботи як потужного резерву інтенсифікації навчання. Пропонуються найбільш ефективні форми організації такої роботи на базі широкого використання інформаційних технологій. Ключові слова: цілі, умови та зміст навчання, міжкультурна комунікативна компетенція, збалансований підхід до викладання, готовність до навчання, комп’ютеризація самостійної роботи, юридична термінологія, відомча освіта.
Статья посвящена рассмотрению особенностей преподавания иностранных языков в учреждениях высшего образования с особыми условиями обучения, прежде всего, в системе МВД Украины. Анализируются основные факторы, связанные с целями, условиями и содержанием обучения, которые определяют специфику учебного процесса, обосновываются основные направления работы по нивелированию негативных факторов, ограничивающих эффективность обучения. Выдвигается тезис о необходимости существенного совершенствования самостоятельной работы как мощного резерва интенсификации обучения. Предлагаются наиболее эффективные формы организации такой работы на базе широкого использования информационных технологий. Ключевые слова: цели, условия и содержание обучения, межкультурная коммуникативная компетенция, сбалансированный подход к преподаванию, готовность к обучению, компьютеризация самостоятельной работы, юридическая терминология, ведомственное образование. The article is devoted to the consideration of the features of teaching foreign languages in higher education institutions with special study conditions, primarily in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. It analyzes the main factors associated with the goals, conditions and content of the study, which determine the specifics of the educational process, substantiates the main directions of work on leveling the negative factors that limit the effectiveness of the study. A thesis is put forward on the need for significant improvement in independent work as a powerful reserve for the intensification of studies. The most effective forms of organizing such work based on the widespread use of information technology are proposed. Key words: goals, conditions and content of studies, intercultural communicative competence, a balanced approach to teaching, readiness for study, computerization of independent work, legal terminology, departmental education. |
Левашов О.С. Специфіка викладання іноземних мов у ЗВО з особливими умовами навчання. 25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.ї (м. Суми, 21-22 лют. 2020 р.). Суми. С. 245 - 247 |
7 | тези доповіді | Міграційна криза як виклик інтеграційним процесам в Європі В роботі розглядаються ті загрози, які несе з собою неконтрольована міграція сучасним інтеграційним процесам в Європі. Міграція продовжує залишатися тією проблемою, що роз’єднує країни, створюючи екзистенціальний ризик для ЄС. Наводяться можливі варіанти розв'язання міграційної кризи. Ключові слова: Міграційна криза, виклик свободі руху, інтегрування у суспільство та культуру, європейський вектор розвитку
|
Міграційна криза як виклик інтеграційним процесам в Європі Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції». Суми, 2019 р., стор. 237-240 |
8 | тези доповіді | Інтерактивні ресурси у навчанні іноземних мов Анотація. У роботі розглядаються інтерактивні ресурси у навчанні іноземних мов, зокрема, створення інтерактивних освітніх ресурсів для вивчення різних дисциплін в різноманітних форматах навчання. Інтерактивність розглядається як діалогова взаємодія між користувачем і представленої в електронному вигляді навчальною інформацією, яка організована в інтерактивний навчальний (освітній) ресурс. Ключові слова: Ключові слова: інтерактивні ресурси, інтерактивність, діалогова взаємодія, самостійна робота
Аннотация. В работе рассматриваются интерактивные ресурсы в обучении иностранным языкам, в частности создание интерактивных образовательных ресурсов для изучения различных дисциплин в различных форматах обучения. Интерактивность рассматривается как диалоговое взаимодействие между пользователем и представленной в электронном виде учебной информации, организованной в интерактивный учебный (образовательный) ресурс. Ключевые слова: Ключевые слова: интерактивные ресурсы, интерактивность, диалоговое взаимодействие, самостоятельная работа The paper considers the interactive resources in teaching foreign languages, in particular the creation of interactive educational resources for learning various subjects in different formats of teaching. Interactivity is regarded as a dialogue interaction between the user and the electronically presented educational information which is organized into a learning (educational) resource. Key words: Key words: interactive resources, interactivity, dialogue interaction, independent work |
О.С. Левашов. Інтерактивні ресурси у навчанні іноземних мов / О.С. Левашов, Л.Д. Дягілєва // Розвиток фахово-орієнтованої іншомовної компетентності із застосуванням сучасних інформаційних технологій: Матеріали міжуніверситетського круглого столу 8 грудня 2017 року. –Х.: Національний юридичний університет ім. Я. Мудрого, 2017. – с. 94-97 |
9 | тези доповіді | Вдосконалення мовної підготовки фахівців у внз системи МВС Анотація. Стаття присвячена організації міжкультурного підходу до навчання іноземних мов і формуванню відповідної комунікативної компетенції у курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України для її наступного використання в умовах полікультурного оточення. Ключові слова: Ключові слова: міжкультурний підхід, комунікативна компетенція, полікультурне отточення
Аннотация. Статья посвящена организации межкультурного подхода к обучению иностранным языкам и формированию соответствующей коммуникативной компетенции у курсантов высших учебных заведений системы МВД Украины для ее дальнейшего использования в условиях поликультурного окружения. Ключевые слова: Ключевые слова: межкультурный подход, коммуникативная компетенция, поликультурное окружение Abstract. The article is devoted to organizing an intercultural approach to foreign language teaching and formation of the corresponding communicative competence of cadets of higher educational establishments of the Ukrainian ministry of internal affairs to be subsequently used in polycultural environment. Key words: Key words: intercultural approach, communicative competence, polycultural environment. |
О.С. Левашов Вдосконалення мовної підготовки фахівців у внз системи МВС / О.С. Левашов, Л.Д. Дягілєва//Підготовка охоронців парвопорядку в Харкові (1917-2017)//зб. наук. ст. і тез доп. на наук.-практ. конф. до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку в Харкові (м. Харків, 25 листоп. 2017 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2017. – С. – 180-182 |
10 | стаття | Моделювання умов професійного іншомовного спілкування майбутніх правоохоронців Анотація. У статті розглядаються питання навчання курсантів професійного іншомовного спілкування шляхом застосування різнотипних комп’ютерних засобів навчання іноземних мов. Ключові слова: Ключові слова: Ключові слова: професійна компетентність, комунікативна культура, проектна технологія, міжпредметні зв’язки, креативність, мобільність.
Аннотация. В статье рассматриваются вопросы обучения курсантов профессиональному иноязычному общению на основе применения разнотипных компьютерных средств обучения иностранным языкам. Ключевые слова: Ключевые слова: Ключевые слова: профессиональная компетентность, коммуникативная культура, проектная технология, межпредметные связи, креативность, мобильность Abstract. The article deals with the issue of professional foreign language communication training on the basis of computing educational technologies usage. Key words: Key words: Key words: professional competence, communicative culture, project technology, intersubject links, creativity, mobility. |
Левашов О.С. Моделювання умов професійного іншомовного спілкування майбутніх правоохоронців./В.В. Почуєва, О.С. Левашов // Підготовка охоронців правопорядку в Харкові (1917-2017)//зб. наук. ст. і тез доп. на наук.-практ. конф. до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку в Харкові (м. Харків, 25 листоп. 2017 р.)/МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2017. – C.178-180. |
11 | настанови (вказівки), рекомендації | Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови Анотація. Методичні рекомендації містять спеціальні завдання щодо створення ігрових ситуацій, ситуацій новизни, змагання, організації дискусій, проведення бінарних занять сумісно з викладачами профілюючих дисциплін, практичними працівниками поліції, носіями мови, а також занять в спеціалізованих аудиторіях, що забезпечує професіоналізацію навчання засобами іноземної мови. Ключові слова: Ключові слова: Ключові слова: професіоналізація, кваліфікаційні характеристики, рольова ігра, дискусія, бінарні заняття, саморозвиток.
Аннотация. Методические рекомендации содержат специальные задания по созданию игровых ситуаций, ситуаций новизны, соревнования, организации дискуссий, проведению бинарных занятий совместно с преподавателями профилирующих дисциплин или практическими работниками полиции, носителями языка, а также занятия в специализированных аудиториях, что обеспечивает профессионализацию обучения средствами иностранного языка. Ключевые слова: Ключевые слова: Ключевые слова: профессионализация, квалификационные характеристики, ролевая игра, дискуссия, бинарные занятия, саморазвитие. Abstract. Methodical recommendations contain special tasks as to role plays, competitions, discussions, binary classes with trainers of specific subjects, or police officers, or native speakers, as well as classes in specialized auditoriums to provide professionalization by means of foreign languages. Key words: Key words: Keywords: communicative competence, project technology, intersubject links, independence, self-development. |
Левашов О.С. Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови / В. В. Почуєва, О. С. Левашов, Л. Д. Дягілєва // Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності: навчальний посібник (до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку у Харкові) / за заг. ред. д-ра юрид. наук, доц. В.В. Сокуренка. – Харків: Стильна типографія, 2017. – 1165с. – С. 489-501. |
12 | настанови (вказівки), рекомендації | Методичні рекомендації щодо навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців Анотація. Методичні рекомендації містять спеціальні завдання по формуванню умінь і навичок професійно орієнтованого іншомовного спілкування у всіх видах мовленнєвої діяльності (говоріння, читання, аудіювання і письмо) в процесі самостійної роботи. Ключові слова: Ключові слова: іншомовне спілкування, професіоналізація, творчість, мотивація, самостійність, саморозвиток.
Аннотация. Методические рекомендации содержат специальные задания по формированию умений и навыков профессионально ориентированного иноязычного общения во всех видах речевой деятельности (говорение, чтение, аудирование и письмо) в процессе самостоятельной работы. Ключевые слова: Ключевые слова: Ключевые слова: иноязычное общение, профессионализация, творчество, мотивация, самостоятельность, саморазвитие. Abstract. Methodical recommendations contain special tasks to develop skills of professionally oriented foreign language communication in all types of speech activity (speaking, reading, listening and writing) in the process of independent work. Key words: Key words: foreign language communication, professionalization, creativity, motivation, independence, self-development. |
Левашов О.С. Методичні рекомендації щодо навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців / Л. Д. Дягілєва, О. С. Левашов, В. В. Почуєва // Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності: навчальний посібник (до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку у Харкові) / за заг. ред. д-ра юрид. наук, доц. В.В. Сокуренка. – Харків: Стильна типографія, 2017. – 1165с. – С. 466-489. |
13 | стаття | Міжкультурна комунікативна компетенція як складова фахової підготовки правоохоронця Статья посвящена организации межкультурного подхода к обучению иностранным языкам и формированию соответствующей коммуникативной компетенции у курсантов высших учебных заведений системы МВД Украины. Анализируются цели и объекты межкультурно-ориетированного обучения иностранному языку для его последующего применения в условиях поликультурного окружения. Выдвигается тезис о необходимости максимального увеличения личного и коллективного опыта межкультурного общения путем использования информационных технологий и социальных сетей. Предлагаются наиболее эффективные приемы и способы формирования межкультурной коммуникативной компетенции. Ключові слова: міжкультурна комунікативна компетенція, полілог культур, професійно-орієнтована комунікація, адаптування мовленнєвої поведінки, інформаційні технології, рольові ігри, моделювання комунікативних ситуацій.
Ключевые слова: межкультурная коммуникативная компетенция, полилог культур, профессионально-ориентированная коммуникация, адаптирование речевого поведения, информационные технологии, ролевые игры, моделирование коммуникативных ситуаций.. Key words: intercultural communicative competence, polylogue of cultures, professionally oriented communication, adaptation of speech behavior, information technologies, role play, simulating communicative situations. |
Левашов О.С. Міжкультурна комунікативна компетенція як складова фахової підготовки правоохоронця / О.С. Левашов // Матеріали ХXIII Міжнародної наукової конференції «Актуальні наукові дослідження в сучасному світі», 26-27 березня 2017 р .- 127-135 |
14 | стаття | Преемственность обучения иностранным языкам на разных этапах непрерывного образования В статті аналізується сучасний стан проблеми забезпечення наступності в навчанні іноземних мов при переході від школи до внз. Висувається ідея створення безперервного технологічного процесу, який проходить через всі етапи та має централізовану регламентацію. Сутність наступності розглядається в термінах готовності до навчання на кожному етапі, яка повинна підлягати вхідному контролю. Висувається теза про можливість формування елементарних навичок професійно-орієнтованої комунікації при низькому рівні володіння мовою. Ключові слова: наступність, етапи навчання, готовність, вхідний контроль, професійно-орієнтована комунікативна компетенція
В статье анализируется современное состояние проблемы обеспечения преемственности в обучении иностранным языкам при переходе от школы к вузу. Выдвигается идея создания проходящего через все этапы непрерывного технологического процесса обучения, имеющего централизованную регламентацию. Суть преемственности рассматривается в терминах готовности к обучению на каждом этапе, которая должна подвергаться входному контролю. Выдвигается тезис о возможности формирования элементарных навыков профессионально-ориентированной коммуникации при низком уровне владения языком. Ключевые слова: преемственность, этапы обучения, готовность, входной контроль, профессионально-ориентированная коммуникативная компетенция The article analyzes the present state of ensuring succession in foreign languages teaching when passing from the school stage to the higher education one. An idea of creating a continuous technological teaching process encompassing all the stages and having centralized regulation is put forward. The essence of succession is regarded in terms of readiness for education at each stage, which is to be subjected to an input check. It is proposed to form elementary skills of professionally-oriented communicative competence at low level of language proficiency. Key words: succession, education stages, readiness, input check, professionally-oriented communicative competence. |
Левашов О.С. Актуальные научные исследования в современном мире./ О.С. Левашов// XIV Междунар. научн. конф., 26-27 июня 2016 г., Переяслав-Хмельницкий. // Сб. научных трудов - Переяслав-Хмельницкий, 2016. - Вып. 6 (14) ч. 1, - 131 с. с.56-61 |