Вид наукової роботи Опис
1 тези доповіді

Art therapy as a method of psychological assistance under martial law

Аннотація:

Тези присвячені арт-терапії як методу психологічної допомоги в умовах воєнного стану. Викладається досвід відновлення психічного здоров’я особистості в часи війни і відображається сучасний стан теорії та практики арт-терапевтичної допомоги людині у відновленні та самовідновленні, пошуку внутрішніх ресурсів особистісного зростання у воєнний час.

Annotation:

The abstract is devoted to art therapy as a method of psychological assistance under martial law. It describes the experience of restoring mental health in times of war and reflects the current state of theory and practice of art therapy in human in recovery and self-healing, search for internal resources of personal growth in wartime.

Бібліографічний опис:

Pochuieva V.V., Kopylov D.V. Art therapy as a method of psychological assistance under martial law/ V.V. Pochuieva, D.V. Kopylov//«Захист да дотримання прав громадян органами національної поліції України в умовах воєнного стану»: тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 7 груд. 2023 р.)/ МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Наук. парк «Наука та безпека». ‒ Вінниця: ХНУВС, 2023. ‒ С. 228-229.

2 стаття

Learning autonomy and its formation in the context of language learning.

Аннотація:

Стаття присвячена одній з актуальних проблем сучасної педагогіки – навчальної автономії та її формуванню у контексті навчання мови. Розкривається суть навчальної автономії та підкреслюється, що вона передбачає певний рівень навчально-пізнавальної компетенції студентів, що визначається як здатність до ефективного самостійного управління навчальною діяльністю. При цьому істотне значення мають такі стратегії, як ставлення мети, планування навчальної діяльності та рефлексивна самооцінка. Проаналізовано передумови ефективності розвитку навчальної автономії. У світлі особистісно-орієнтованої парадигми, що лежить в основі концепції безперервної освіти, автономія розглядається як характеристика індивідуальної позиції людини і тісно пов'язана з індивідуалізацією процесу навчання через розвиток творчої активності студентів. Пропонуються різні форми індивідуалізації навчального процесу, такі як диференціація рівня складності завдань для студентів з різною підготовкою, диференціація змісту навчальних матеріалів залежно від інтересів студентів, диференціація режимів виконання завдань з урахуванням індивідуальних особливостей. Зазначається, що навчальна автономія передбачає володіння студентами навичками самоконтролю, тобто навичками самостійно визначати мету навчання, організовувати його і структурувати сам процес навчання, адекватно оцінювати здобуті результати, використовуючи різноманітні стратегії навчання. Автономна навчальна діяльність дозволяє найбільш повно розвивати необхідні сучасним фахівцям якості особистості й навчально-пізнавальні уміння, підвищувати рівень мотивації і створювати умови для самореалізації у творчому пошуку. Автономна діяльність дозволяє зробити процес навчання індивідуалізованим, особистісно-орієнтованим, тобто спрямованим на розвиток творчих здібностей і на самореалізацію в навчальному процесі кожної конкретної особистості. У контексті сучасної концепції професійної освіти, що ставить перед вищою школою завдання навчити студентів самостійно одержувати і поповнювати свої знання й уміння, організація автономної навчальної діяльності є одним з ефективних заходів вдосконалення навчального процесу.

Annotation:

The article is devoted to one of the urgent issues of modern pedagogy ‒ learning autonomy and its formation in the context of language teaching. The article reveals the essence of learning autonomy and emphasises that it implies a certain level of students’ educational and cognitive competence, which is defined as the ability to effectively manage learning activities independently. At the same time, such strategies as goal setting, planning of learning activities and reflective self-assessment are essential. The prerequisites for the effectiveness of the development of learning autonomy are analysed. In the light of the person-centred paradigm, which is the basis of the concept of lifelong learning, autonomy is considered as a characteristic of a person's individual position and is closely related to the individualisation of the learning process through the development of students’ creative activity. Various forms of individualisation of the educational process are proposed, such as differentiation of the level of difficulty of tasks for students with different backgrounds, differentiation of the content of educational materials depending on the interests of students, differentiation of task performance modes taking into account individual characteristics. It is noted that learning autonomy assumes that students have the skills of self-control, i.e. the skills to independently determine the purpose of learning, organise it and structure the learning process itself, adequately evaluate the results obtained using various learning strategies. Autonomous learning activities allow for the fullest development of the personality qualities and learning and cognitive skills necessary for modern specialists, increase motivation and establish conditions for self-realisation in creative search. Autonomous activity makes the learning process individualised, personality-oriented, i.e. aimed at developing creative abilities and self-realisation in the learning process of each individual. In the context of the modern concept of professional education, which sets the task for higher education to teach students to acquire and replenish their knowledge and skills independently, the organisation of autonomous learning activities is one of the effective measures to improve the learning process.

Бібліографічний опис:

Pochuieva V.V., Sazanova L.S. Learning autonomy and its formation in the context of language learning. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». 2023. Вип. 63. Т. 2. С. 22-25.

3 тези доповіді

Nonverbal communication in different countries.

Аннотація:

Розглядаються такі категорії невербального спілкування як привітання, фізичний простір, дотик, зоровий контакт, вираз обличчя, жести рук та фізичних поз. Наводяться приклади та розкриваються особливості різних категорій невербального спілкування на міжкультурному рівні.

Annotation:

The article examines modern trends in teaching foreign languages, which are aimed at activating the educational and cognitive activities of students of higher educational institutions through the use of project technology, case technology, distance learning, ICT, which increases the creative activity of students and provides for strengthening the practical orientation of education, as well as development of personal qualities of students, and also contributes to the formation of professional competence of future specialists.

Бібліографічний опис:

Pochuieva V.V., Levchenko N.I. Nonverbal communication in different countries. Лінгвістика, Лінгводидактика та міжмовна комунікація: сучасний стан та проблеми : збірка матеріалів І Міжвуз. заоч. наук.-практ. семінару (м. Харків, 4-5 жовт. 2023 р.). Харків: Харків. нац. ун-т Повітр. Сил ім. І. Кожедуба, 2023, C. 78-79.

4 стаття

Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов

Аннотація:

У статті розглядаються сучасні тенденції викладання іноземних мов, що спрямовані на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів шляхом використання проектної технології, кейс-технології, дистанційного навчання, ІКТ, що підвищує творчу активність студентів та передбачає як посилення практичної спрямованості освіти, так і розвиток особистісних якостей студентів, а також сприяє формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців.

Annotation:

The article examines modern trends in teaching foreign languages, which are aimed at activating the educational and cognitive activities of students of higher educational institutions through the use of project technology, case technology, distance learning, ICT, which increases the creative activity of students and provides for strengthening the practical orientation of education, as well as development of personal qualities of students, and also contributes to the formation of professional competence of future specialists.

Бібліографічний опис:

Почуєва В. В. Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов. Colloquium-journal. 2023. № 16 (175). P. 15-16.

5 стаття

The Formation of English-Language Lexical Competence of Future Specialists of Information Technologies.

Аннотація:

У статті досліджено принцип формування компетентності фахівців з інформаційних технологій в умовах глобалізаційних та інтеграційних економічних процесів. У ході дослідження визначено фактори, що визначають необхідність вільного володіння ІТ-фахівцями іноземними мовами, зокрема англійською мовою професійного спілкування. Такі процеси аналізуються на основі теоретичних засад дослідників з даної теми. Актуальність статті зумовлена потребами сучасного глобалізованого суспільства в контексті розвитку інформатизації та цифровізації. У дослідженні з’ясовано сутність англомовної лексичної компетенції майбутніх фахівців з інформаційних технологій, визначено педагогічні передумови, теоретичне обґрунтування, практичну розробку та експериментальну перевірку методики формування англомовної лексичної компетенції у майбутніх фахівців з інформаційних технологій у межах магістерських програм. Визначено етапи формування такої компетентності у майбутніх ІТ-фахівців, обґрунтовано та укладено систему завдань для формування англомовної лексичної компетенції у професійно орієнтованому письмовому спілкуванні, розроблено лінгводидактичну модель, було запропоновано алгоритм колективної підготовки письмового твору. Для дослідження використано метод аналізу, синтезу, дослідження та порівняльно-узагальнюючий метод, проблемно-пошуковий метод та інформаційно-комунікаційний метод, проведено методичний експеримент.

Annotation:

The article investigates the principle of information technology specialists' competence formation in the conditions of globalization and integration economic processes. In the course of the study, the factors determining the necessity of IT specialists' fluency in foreign languages, in particular in English of professional communication, are identified. Such processes are analyzed on the basis of the theoretical grounding of the researchers on this topic. The relevance of the article is due to the needs of today's globalized society in the context of the development of informatization and digitalization. The study clarifies the essence of English-language lexical competence of future specialists in information technology, identifies the pedagogical conditions, the theoretical rationale, practical development and experimental testing of the methodology for forming English-language lexical competence in future specialists in information technologies within the framework of masters’ degree programmes. The stages of formation of such competence in future IT specialists were determined, a system of tasks for forming English-language lexical competence in professionally oriented written communication was substantiated and concluded, a linguodidactic model was designed, an algorithm of collective preparation of a written product was proposed. The method of analysis, synthesis, research and comparative generalizing method, problem solving method and information and communication method were used for research, a methodical experiment was conducted.

Бібліографічний опис:

Pochuieva, V. The Formation of English-Language Lexical Competence of Future Specialists of Information Technologies./Pochuieva, V., Shandra, N., Matviienko, L., Karpliuk, S., Povoroznyuk, R., & Fonariuk, O.// Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, LUMEN Publishing. 2022. Volume 14, Issue 4, 21-39.

6 тези доповіді

Створення інформаційно-предметного середовища при навчанні іноземним мовам

Аннотація:

Розглянути такі особливості інформаційного освітнього середовища під час навчання іноземних мов як наявність системи засобів спілкування; наявність системи засобів самостійної роботи з інформацією та наявність інтенсивного спілкування між учасниками навчального процесу, що забезпечує формування певних знань, умінь та навичок.

Annotation:

Such features of the informational educational environment during foreign language learning as the presence of a system of means of communication; the presence of a system of means of independent work with information and the presence of intensive communication between the participants of the educational process are considered; they ensure the formation of certain knowledge, abilities and skills.

Бібліографічний опис:

Почуєва В. В. Створення інформаційно-предметного середовища при навчанні іноземним мовам. Мовна підготовка поліцейських : традиції, перспективи та зарубіжний досвід : матеріали Міжнар. круглого столу з нагоди 100-річчя Одеськ. держ. ун-ту внутр. справ, м. Одеса, 04 серп. 2022 р. Одеса : ОДУВС, 2022. C. 79-81.

7 стаття

Навчання іноземної мови професійного спрямування у вищій школі

Аннотація:

Розглянуто педагогічні умови формування iншомовної комунікативної компетенції cтудентів за допомогою застосування комунікативного підходу до навчання іноземних мов.

Annotation:

Pedagogical conditions for the formation of foreign language communicative competence of students with the help of the application of the communicative approach to learning foreign languages are considered.

Бібліографічний опис:

Почуєва В. В. Навчання іноземної мови професійного спрямування у вищій школі. Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану: матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). Харків : ХНУВС, 2022. С. 325-328.

8 тези доповіді

Навчання професійно-орієнтованого іншомовного спілкування у вищій школі

Аннотація:

Розглянута cуть навчання профeсійно-орієнтованого іншомовного спілкування, що полягає в його інтeграції зі спеціальними дисциплінами з метою отримання додaткових професійних знань та формування професійно значущих якостей особистостi.

Annotation:

The aim of teaching professionally-oriented foreign language communication, which consists in its integration with special disciplines in order to obtain additional professional knowledge and the formation of professionally significant personality qualities, is considered.

Бібліографічний опис:

Почуєва В. В. Навчання професійно-орієнтованого іншомовного спілкування у вищій школі. Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж., Наук.парк «Наука та безпека». Харків : ХНУВС, 2022. С. 262-266.

9 тези доповіді

Сучасні педагогічні технології у підготовці компетентних фахівців

Аннотація:

Розглядається проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів закладів вищої освіти шляхом використання проєктної технології, що передбачає як посилення практичної спрямованості освіти, так і розвиток особистісних якостей студентів, а також сприяє формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців.

Annotation:

The problem of intensifying educational and cognitive activities of students of higher educational institutions is considers through the use of project technology, which involves both strengthening the practical orientation of education and development of personal qualities of students, and contributes to the professional competence of future professionals.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Сучасні педагогічні технології у підготовці компетентних фахівців. International scientific innovations in human life: Proceedings of V International Scientific and Practical Conference. Cognum Publishing House. Manchester, United Kingdom. 2021. P. 448-452.

10 стаття

Лінгвістична лабораторія у навчанні іноземних мов: можливості та перспективи

Аннотація:

У статті представлена можливість створення лінгвістичної лабораторії у спеціалізованих навчальних закладах вищої освіти. Автори визначили дидактичні шляхи та перспективи навчання іноземних мов майбутніх фахівців у такій лабораторії.

Annotation:

The article presents the possibility of creating a linguistic laboratory in specialized educational institutions of higher education. The authors determined didactic ways and prospects of teaching foreign language to future specialists in such a laboratory.

Бібліографічний опис:

Почуєва В. В., Левашов О. С., Дягілєва Л. Д. Лінгвістична лабораторія у навчанні іноземних мов: можливості та перспективи. Polish Science Journal. Warsaw, Poland: Sp. z o. o. "iScience". 2021. Issue 9 (42). P. 146-151.

11 стаття

Information technologies in the formation of professional competence of future teachers

Аннотація:

Стаття має на меті розглянути вимоги до ІТ-компетенції майбутнього викладача. У дослідженні аналізується зв’язок загальнокористувацького, загальнопедагогічного та предметно-педагогічного компонентів ІТ-компетенції з ключовими, базовими та спеціальними компетенціями викладача. Описано етапи формування компонентів ІТ-компетенції у підготовці майбутніх викладачів, цілі, зміст, методи та форми кожного етапу. Професійна компетентність викладача включає ключові, базові та спеціальні компетенції. Ключові компетенції необхідні для будь-якої професійної діяльності; вони пов'язані з успіхом особистості. Базові компетенції мають відображати сучасне розуміння основних завдань професійної діяльності, а ключові – шляхи їх вирішення. Спеціальні компетенції реалізують основні та ключові компетенції професійно-педагогічної діяльності з урахуванням специфіки спеціалізації конкретного спеціаліста. Підготовка викладача до використання інформатизації та інформаційних технологій сприяє формуванню всіх видів професійної компетентності.

Annotation:

The article aims to consider the requirements for the IT competence of the future teacher. The study analyzes the connection between the general user, general pedagogical, and subject-pedagogical components of IT competence with the teacher's key, basic and special competencies. The stages of the formation of IT competence components in the preparation of future teachers, targets, content, methods, and forms of implementation of each stage are described. The professional competence of a teacher includes key, basic and special competencies. Key competencies are necessary for any professional activity; they are associated with the success of the individual. Basic competencies should reflect a modern understanding of professional activity's main tasks, and the key ones should show ways to solve them. Special competencies implement basic and key ones in relation to the specifics of a particular specialist's professional-pedagogical activity. Preparing a teacher for the use of informatization and information technologies contributes to the formation of all types of professional competence. Keywords: information technology, IT competence, professional activity, teacher competence, training of future specialists.

Бібліографічний опис:

Braslavska, O., Rozhi, I., Novhorodska, Yu., Skrypnyk, N., Pochuieva, V. (2021). Information technologies in the formation of professional competence of future teachers. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Czech Republic. Vol. 11, Issue 1. Spec. Issue XVII. No 2. 139-142.

12 стаття

Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів

Аннотація:

У статті розглядається проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів шляхом використання проектної технології, що передбачає як посилення практичної спрямованості освіти, так і розвиток особистісних якостей студентів, а також сприяє формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців.

Annotation:

The article considers the problem of enhancing educational and cognitive activity of students of higher educational institutions through the use of project technology, which involves both strengthening the practical orientation of education and the development of students’ personal qualities, as well as contributes to the formation of professional competence of future professionals.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів. /В.В. Почуєва//The world of science and innovation. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. London, United Kingdom. 2021. ‒ 835 p. ‒ P. 662-666.

13 тези доповіді

Особистісно орієнтоване навчання як провідна концепція підготовки фахівця

Аннотація:

Розглянуто педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованої освітньої концепції підготовки фахівця в закладах вищої освіти.

Annotation:

The pedagogical conditions for the implementation of learner-centered educational concept of specialist training in higher educational institutions are considered.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Особистісно орієнтоване навчання як провідна концепція підготовки фахівця. / В.В. Почуева // Харківський національний університет внутрішніх справ: 20 років у статусі національного: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 берез. 2021 р.) МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків: ХНУВС, 2021. ‒ 472 с. ‒ С. 334-336.

14 тези доповіді

Кейс-метод как образовательная технология

Аннотація:

Рассмотрены характеристика и особенности использования кейс технологии в преподавании иностранного языка в высших учебных заведениях.

Annotation:

The characteristics and features of using case technology in foreign language teaching in higher education institutions are considered.

Бібліографічний опис:

Почуева В.В. Кейс-метод как образовательная технология. /В.В. Почуева // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. ‒ Харків: НЮУ ім. Ярослава Мудрого, 2021. – 320 с. – С. 174-176.

15 тези доповіді

Teaching during the pandemic

Аннотація:

Розглянуто особливості онлайн викладання іноземної мови в закладах вищої освіти в умовах пандемії.

Annotation:

Special aspects of online foreign language teaching in higher educational institutions during the pandemic are considered.

Бібліографічний опис:

Pochuieva V.V. Teaching during the pandemic. /V.V. Pochuieva // Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару «Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти та можливі шляхи їх вирішення» ‒ Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2021. ‒ 91 с. ‒ С. 54-55.

16 стаття

Сучасні освітні технології

Аннотація:

У статті розглянуто деякі сучасні освітні технології як ефективні засоби організації продуктивного педагогічного середовища, що сприяють підвищенню мотивації, пізнавальної активності та якості підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах.

Annotation:

The article considers some modern educational technologies as effective means of organizing a productive pedagogical environment that help to develop motivation, cognitive activity and quality of training of future professionals in higher educational establishments.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Сучасні освітні технології. / В.В. Почуєва // The world of science and innovation. Abstracts of the 2nd International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. London, United Kingdom. 2020. ‒ 599 p. ‒ P. 470-475.

17 тези доповіді

Квест-технології в освіті

Аннотація:

Розглянуто концепція квест-технології в освіті та її інтегрування в навчальний процес для активізації пізнавальної активності студентів у вищій школі в умовах неперервної освітньо-професійної парадигми впродовж життя.

Annotation:

The concept of quest technology in education and its integration into the educational process to enhance the cognitive activity of students in higher education in conditions of continuous educational and professional paradigm throughout life is considered.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Квест-технології в освіті. /В.В. Почуєва // 25 років становлення Сумської філії ХНУВС: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 лютого 2020 року, м. Суми) /Сумська філія ХНУВС. ‒ Суми: Видавничий дім «Ельдорадо», 2020. ‒ 424 с. ‒ С. 251-252.

18 тези доповіді

Project-based learning

Аннотація:

Розглянуто особливості проектної технології в сучасній освіті та умови її використання в процесі навчання іноземним мовам у вищій школі.

Annotation:

The features of project technology in modern education and conditions of its use in the process of teaching foreign languages in higher education are considered.

Бібліографічний опис:

Pochuyeva V.V. Project-based Learning. /V.V. Pochuyeva // Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару «Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти» 28.01. 2020 ‒ Харків, НАНГУ, 2020. ‒ 81 с. ‒ С. 58-59.

19 стаття

Професійно-орієнтований підхід у викладанні іноземних мов

Аннотація:

Визначено особливості соціально-професійної адаптації майбутнього фахівця в сучасному світі та розглянуто умови професійно-орієнтованого викладання іноземних мов у вищій школі.

Annotation:

The features of socio-professional adaptation of the future qualified professional in the modern world are determined and the conditions of professionally oriented teaching of foreign languages in higher education are considered.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Професійно-орієнтований підхід у викладанні іноземних мов./В.В. Почуєва//Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у (1994–2019 рр.): зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту, Харків, 22 листоп. 2019 р. / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2019. – 544 с. – С. 380-381.

20 стаття

Особистісно орієнтована освітня концепція у вищій школі

Аннотація:

Пропонуються освітні технології в руслі особистісно орієнтованої концепції освіти: проектна технологія як засіб розвитку автономії і креативності; ситуаційний аналіз, що забезпечує вміння приймати самостійні рішення; портфоліо як засіб рефлексивного навчання; інформаційно-комунікаційні технології для роботи в умовах нового інформаційного середовища.

Annotation:

Certain educational technologies concerning personality-based concept of education are proposed: project technology as a means of development of autonomy and creativity; situational analysis building up skills in taking independent decisions; portfolio as a means of reflexive training; information and communication technologies to work in conditions of a new information system.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Особистісно орієнтована освітня концепція у вищій школі. /В.В. Почуєва//Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», випуск 14, том 2, 2019. – Одеса: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2019. – 220 с. – С. 78-81.

21 настанови (вказівки), рекомендації

Методичні рекомендації з професійно орієнтованого навчання іноземної мови

Аннотація:

Методичні рекомендації містять спеціальні завдання щодо створення ігрових ситуацій, ситуацій новизни, змагання, організації дискусій, проведення бінарних занять сумісно з викладачами профілюючих дисциплін, практичними працівниками, носіями мови, а також занять в спеціалізованих аудиторіях, що забезпечує професіоналізацію навчання засобами іноземної мови.

Annotation:

Methodical recommendations contain special tasks as to role plays, competitions, discussions, binary classes with trainers of specific subjects, or practitioners, or native speakers, as well as classes in specialized auditoriums to provide professionalization by means of foreign languages.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Методичні рекомендації з професійно орієнтованого навчання іноземної мови. /В.В. Почуєва//Український психолого-педагогічний науковий збірник № 17 (17) 2019 р. – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. – 148с. – С. 96-104

22 стаття

Использоваеие ИКТ в образовательном процессе

Аннотація:

В статье рассматриваются возможности использования новых информационных технологий в сфере образования. Обосновываются такие функции современных компьютерных средств обучения, как: интенсификация, индивидуализация, наглядность, виртуальность, интерактивность, мотивация.

Annotation:

The article deals with possibilities of using new information technologies in the field of education and distinguishes such functions of modern computer educational facilities as: intensification, individualization, visual aids, virtual images, interaction and motivation.

Бібліографічний опис:

Почуева В.В. Использоваеие ИКТ в образовательном процессе. /В.В. Почуева//Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 травня – 1 червня 2019 р.). – Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. – 163с. – С. 42-44.

23 стаття

Кейс-технология в обучении иностранным языкам

Аннотація:

Розглянуто можливості використання кейс-технології для формування умінь ділового спілкування у внз. Обґрунтовується необхідність розробки методичних матеріалів для широкого використання кейсів при навчанні іншомовному спілкуванню.

Annotation:

The article deals with possibilities of case technology for the development of professional communication skills in higher educational establishments and grounds the necessity of resource materials development for wide application of case method in foreign language communication training.

Бібліографічний опис:

Почуева В.В. Кейс-технология в обучении иностранным языкам./В.В. Почуева//Іншомовна підготовка працівників правоохоронних органів і сектору безпеки: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (27 березня 2019 р.). – Киів: Національна академія прокуратури України, 2019. – 292с. – С. 139-140.

24 стаття

Интернет технологии в образовательном процессе

Аннотація:

У статті розглядаються освітні можливості сеті Інтернет у контексті розвиваючої освіти.

Annotation:

The article deals with educational possibilities of in the context of developing education.

Бібліографічний опис:

Почуева В.В. Интернет технологии в образовательном процессе /В.В. Почуева// Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого – погляд у майбутнє: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 5-6 жовтня 2018 р.). – Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – 128с. – С. 34-36.

25 стаття

Професійно орієнтоване навчання іноземних мов

Аннотація:

У статті розглядаються питання професіоналізації навчання іноземним мовам за допомогою відбору тематичного матеріалу і системи завдань по його засвоєнню.

Annotation:

The article deals with the issues of professionalization of teaching foreign languages through the selection of thematic material and the system of tasks for its learning.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Професійно орієнтоване навчання іноземних мов. /В.В. Почуєва// Актуальні питання застосування на практиці досягнень сучасної педагогіки і психології: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 11-12 травня 2018 р., м. Харків. – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2018. – 104с. – С. 13-15.

26 стаття

Моделювання умов професійного іншомовного спілкування майбутніх правоохоронців

Аннотація:

Анотація. У статті розглядаються питання навчання курсантів професійного іншомовного спілкування шляхом застосування різнотипних комп’ютерних засобів навчання іноземних мов.

Annotation:

Abstract. The article deals with the issue of professional foreign language communication training on the basis of computing educational technologies usage.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Моделювання умов професійного іншомовного спілкування майбутніх правоохоронців./В.В. Почуєва, О.С. Левашов//Підготовка охоронців правопорядку в Харкові (1917-2017)//зб. наук. ст. і тез доп. на наук.-практ. конф. до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку в Харкові (м. Харків, 25 листоп. 2017 р.)/МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2017. – C.178-180.

27 настанови (вказівки), рекомендації

Методичні рекомендації щодо навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців

Аннотація:

Анотація. Методичні рекомендації містять спеціальні завдання по формуванню умінь і навичок професійно орієнтованого іншомовного спілкування у всіх видах мовленнєвої діяльності (говоріння, читання, аудіювання і письмо) в процесі самостійної роботи.

Annotation:

Abstract. Methodical recommendations contain special tasks to develop skills of professionally oriented foreign language communication in all types of speech activity (speaking, reading, listening and writing) in the process of independent work.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Методичні рекомендації щодо навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців./ Л.Д. Дягілєва, О.С. Левашов, В.В. Почуєва//Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності: навчальний посібник (до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку у Харкові) / за заг. ред. д-ра юрид. наук, доц. В.В. Сокуренка. – Харків: Стильна типографія, 2017. – 1165с. – С. 466-489.

28 настанови (вказівки), рекомендації

Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови

Аннотація:

Анотація. Методичні рекомендації містять спеціальні завдання щодо створення ігрових ситуацій, ситуацій новизни, змагання, організації дискусій, проведення бінарних занять сумісно з викладачами профілюючих дисциплін, практичними працівниками поліції, носіями мови, а також занять в спеціалізованих аудиторіях, що забезпечує професіоналізацію навчання засобами іноземної мови.

Annotation:

Abstract. Methodical recommendations contain special tasks as to role plays, competitions, discussions, binary classes with trainers of specific subjects, or police officers, or native speakers, as well as classes in specialized auditoriums to provide professionalization by means of foreign languages.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови./В.В. Почуєва, О.С. Левашов, Л.Д. Дягілєва//Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності: навчальний посібник (до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку у Харкові) / за заг. ред. д-ра юрид. наук, доц. В.В. Сокуренка. – Харків: Стильна типографія, 2017. – 1165с. – С. 489-501.

29 стаття

Комунікативно спрямована підготовка у вищій школі

Аннотація:

Анотація. У статті розглядається питання формуванні комунікативної компетенції, що належить до числа базисних категорій сучасної теорії і практики викладання у вищій школі та реалізується за допомогою проектної методики.

Annotation:

Abstract. The article deals with the problem of forming communicative competence which belongs to basic categories of modern theory and practice of teaching in higher school and is realized by means of project methods.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Комунікативно спрямована підготовка у вищій школі./В.В. Почуєва //Іноземна мова за професійним спрямуванням як підготовка конкурентних фахівців до ефективної комунікації іноземною мовою у навчальному і професійному оточенні: круглий стіл 25 травня 2017 р., м. Одеса – Одеса: ОДУВС, 2017. – 42 с. – С. 27-29.

30 стаття

Автономія студента у контексті освітньої діяльності

Аннотація:

Анотація. У статті розглядається проблема автономної навчальної діяльності студентів як форма індивідуалізації навчального процесу, що дозволяє підвищити результативність навчання та розвивати такі необхідні сучасним фахівцям якості, як самостійність, відповідальність та творча активність.

Annotation:

Abstract. The article deals with the student autonomous learning activity as a means of learning process individualization which helps to increase the effectiveness of studying and develop such important for modern specialists qualities as independence, responsibility and creativity.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Автономія студента у контексті освітньої діяльності./В.В. Почуєва //Актуальные научные исследования в современном мире: сб. научных трудов ХХIY Междунар. научн. конф., 26-27 апреля 2017 г. – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 4 (24), ч. 1. – 211 с. – С. 88-91.

31 стаття

Педагогічна творчість в сучасній освіті

Аннотація:

Анотація. У статті розглядаються особливості педагогічної творчості в сучасному суспільстві, що є невід’ємним компонентом ефективної професійної діяльності в умовах особистісно-орієнтованої концепції освіти.

Annotation:

Abstract. The article deals with the features of pedagogical creativity in modern society that is an integral component of effective professional activity in conditions of personality-oriented concept of education.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Педагогічна творчість в сучасній освіті. / В.В. Почуєва // Актуальные научные исследования в современном мире: сб. научных трудов ХХY Междунар. научн. конф., 26-27 травня 2017 г. – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 5 (25), ч. 1. – С. 168-170.

32 стаття

Образовательные ресурсы сети Интернет

Аннотація:

Освітні ресурси мережі інтернет розглядаються в плані розвитку іншомовної комунікативної компетенції студентів, зокрема, навичок аудіювання в процесі навчання у вищому навчальному закладі.

Бібліографічний опис:

Почуева В.В. Образовательные ресурсы сети Интернет. / В.В. Почуєва // Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці – прогрес майбутнього: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 20-21 травня 2016 р.). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2016. – 104с. – С. 82-85.

33 стаття

Дидактические возможности сети Интернет в современном образовании

Аннотація:

Дидактичний потенціал мережі інтернет розкривається з точки зору можливостей доступу до різноманітних глобальних професійно орієнтованих інформаційних ресурсів, що постійно оновлюються.

Бібліографічний опис:

Почуева В.В. Дидактические возможности сети Интернет в современном образовании. / В.В. Почуєва //Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6-7 травня 2016 р.). – Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2016. – 120с. – С. 20-22.

34 тези доповіді

Передумови успішної професійної комунікації

Аннотація:

Передумови успішної професійної комунікації розглянуто як сукупність мовних, комунікативних та енциклопедичних знань, що необхідні для участі у мовленнєвому спілкуванні.

Бібліографічний опис:

Почуєва В.В. Передумови успішної професійної комунікації. / В.В. Почуєва // Актуальні проблеми реформування виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 22-23 квітня 2016 р.). – Львів, ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016. – 148с. – С. 116-119.