Розділ І. Людина як основний суб’єкт прав в умовах цифрової трансформації в ЄС
Зміст навчальних питань, що входять до теми:
1.1. Демократичні засади та правові принципи цифрової трансформації в ЄС
1.2. Публічні і приватні суб’єкти прав в цифровому просторі
1.3. Права людини в контексті цифрової трансформації в ЄС: класифікація та зміст
1.4. Верховенство права в цифровому просторі
Розділ ІІ. Безпечний та надійний цифровий простір, у якому захищається приватність та розширюються права дітей в ЄС
Зміст навчальних питань, що входять до теми:
2.1. Право на персональні дані в цифровому просторі
2.2. Право на конфіденційність комунікацій та інформації в цифровому просторі
2.3. Право на приватне життя та його таємницю у цифровому просторі
2.5. Право бути забутим онлайн
2.5. Право на цифрову спадщину
2.6. Правові гарантії безпечного цифрового простору для дітей та молоді
2.7. Правове регулювання боротьби з кіберзлочинністю та забезпечення кібербезпеки
Розділ ІІІ. Принцип солідарності та інклюзивності як одна з основ цифрової трансформації прав в ЄС
Зміст навчальних питань, що входять до теми:
3.1. Цифровий простір як платформа для здійснення прав людини та сприяння інклюзії
3.2. Право на доступ до Інтернету та цифрових технологій
3.3. Право на цифрову освіту
3.4. Право на працю в умовах цифрової трансформації
3.5. Право на доступ до публічних цифрових сервісів
Розділ IV. Участь у цифровому публічному просторі в ЄС
Зміст навчальних питань, що входять до теми:
4.1. Право на надійний, різноманітний та багатомовний цифровий простір
4.2. Право на свободу вираження поглядів та інформації, боротьба з незаконним шкідливим контентом, дезінформацією в цифровому просторі
4.3. Правове регулювання публічних закупівель в контексті цифрової трансформації в ЄС
4.4. Право на інформацію про учасників процедури публічних закупівель
4.5. Прозорість публічних закупівель проти конфіденційності персональних даних
4.6. Електронні правочини за проведеною процедурою публічної закупівлі
4.7. Застосування електронного цифрового підпису в процедурі публічних закупівель
4.8. Уніфікація української системи ProZorro із системою оголошення тендерів ЄС TED (Tenders Electronic Daily)
Розділ V. Свобода вибору в справедливому та інноваційному цифровому просторі в ЄС
Зміст навчальних питань, що входять до теми:
5.1. Права користувачів онлайн-сервісів
5.2. Запобігання цифровій гендерній дискримінаційній практиці та досягнення гендерного балансу у здійсненні прав у цифровому просторі
5.3. Безкоштовні публічні ліцензії як основа для використання прав у цифровому просторі
5.4. Правове регулювання взаємодії з алгоритмами та системами штучного інтелекту: виклики та перспективи
5.5. Захист права на персональні дані та права на приватність при взаємодії з алгоритмами та системами штучного інтелекту
5.6. Відповідальність за шкоду, заподіяну використанням технологій штучного інтелекту
Section VI. Sustainable development as a principle of digital transformation in the EU
Розділ VI. Сталий розвиток як принцип цифрової трансформації в ЄС
Зміст навчальних питань, що входять до теми:
6.1. Перетин цифрових прав та екологічної і кліматичної справедливості
6.2. Соціальний вплив здійснення цифрових прав
6.3. Вимоги до комп’ютерного забезпечення, винаходу, корисної моделі, промислового зразка та інших результатів інтелектуальної, творчої діяльності як об’єктів права інтелектуальної власності в контексті сталого розвитку
Розділ VII. Цифровізація правосуддя в ЄС
Зміст навчальних питань, що входять до теми:
7.1. Цілі та принципи цифрового правосуддя в ЄС
7.2. Доступ до цифрової трансформації як гарантія доступу до правосуддя
7.3. Електронна ідентифікація та авторизація, сумісність та безпека цифрових послуг у сфері правосуддя
7.4. Цифрові інструменти в суді
7.5. Цифрові рішення для альтернативного вирішення спорів
7.6. Правові основи та практичні кейси використання алгоритмів і систем