Основними завданнями кафедри соціології та психології підготовки є:
- Викладання наступних навчальних дисциплін:
- «Актуальні питання прикладної юридичної психології»;
- «Актуальні проблеми професійної освіти»;
- «Вікова та педагогічна психологія»;
- «Вступ до спеціальності»;
- «Гендерна психологія»;
- «Диференційна психологія»;
- «Допомога при психологічній травмі та ПТСР»;
- «Еволюція, анатомія та фізіологія ЦНС»;
- «Експериментальна психологія»;
- «Загальна психологія»;
- «Зоопсихологія та порівняльна психологія»;
- «Історія психології»;
- «Історія та методологія юридичної психології»;
- «Клінічна психологія»;
- «Комп’ютерні методи практичної психології»;
- «Конфліктологія»;
- «Кризова психологія»;
- «Кримінальна психологія»;
- «Культура професійного спілкування»;
- «Математичні методи в психології»;
- «Методика проведення психологічної експертизи в різних галузях психології»;
- «Методика та організація наукових досліджень»;
- «Методологія викладацької та науково-дослідної діяльності в закладах вищої освіти МВС України»;
- «Методологія та технологія проведення тренінгів»;
- «Невербальна психодіагностика»;
- «Організаційна психологія»;
- «Основи наукових досліджень»;
- «Основи поліграфічних досліджень»;
- «Основи психіатрії»;
- «Паблік рілейшинз»;
- «Педагогіка»;
- «Педагогіка та психологія вищої школи»;
- «Політична психологія»;
- «Практики когнітивно-поведінкові терапії у консультативній діяльності психолога»;
- «Практикум із загальної психології»;
- «Практикум із вікової та педагогічної психології»;
- «Прикладні аспекти психодіагностики»;
- «Професійна компетентність викладача ЗВО»;
- «Психодіагностика»;
- «Психологічна реабілітація»;
- «Психологічна допомога у кризових ситуаціях»;
- «Психологічне забезпечення діяльності поліції»;
- «Психологічне забезпечення професійної діяльності поліції»;
- «Психологічне консультування»;
- «Психологічне консультування в мультикультурному суспільстві»;
- «Психологічні теорії особистості»;
- «Психологія»;
- «Психологія гри»;
- «Психологія девіантних підлітків»;
- «Психологія девіантної поведінки»;
- «Психологія здоров`я»;
- «Психологія насильства»;
- «Психологія перемовної діяльності та медіації в діяльності поліції»;
- «Психологія правоохоронної діяльності»;
- «Психологія сексуальності»;
- «Психологія та корекція сімейних стосунків»;
- «Психологія управління»;
- «Психолого-правова деонтологія»;
- «Психолого-правові засади медіації»;
- «Психотерапія та психокорекція»;
- «Соціальна психологія»;
- «Соціальна робота та психологічна служба»;
- «Соціальні та політичні конфлікти»;
- «Соціально-психологічний тренінг»;
- «Соціологія»;
- «Суїцидологія»;
- «Статистичні методи в психолого-педагогічних дослідженнях»;
- «Сучасні педагогічні технології викладання у ЗВО»;
- «Сучасні соціально-педагогічні технології у вищій освіті»;
- «Теоретико-методологічні проблеми психології»;
- «Теорії та концепції особистості в ракурсі юридичної психології»;
- «Теорія і практика іміджелогії»;
- «Теорія і практика поліграфічних досліджень»;
- «Теорія та практика управлінського консалтінгу»;
- «Фізіологія ВНД та основи психофізіології»;
- «Юридична психологія».
- Організація, планування, звітування та здійснення освітньої діяльності за спеціальністю 053 Психологія першого (бакалаврського), другого (магістерського), третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти, а також зі спеціальностей: "Право", "Правоохоронна діяльність", "Кібербезпека" першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти що, проводиться навчально-науковим інститутом № 5 згідно з ліцензованим обсягом здобувачів вищої освіти за денною, заочною формами здобуття вищої освіти, за денною та заочною формами з використанням технологій дистанційної форми, а також за індивідуальним графіком виконання плану здобувача вищої освіти;
- Забезпечення якості вищої освіти здобувачів освітніх рівнів відповідно до певних стандартів вищої освіти, освітньо-професійних програм, робочих програм навчальних дисциплін та системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті. Впровадження в освітній процес елементів інформальної та неформальної освітньої діяльності;
- Методична і видавнича робота: систематичне вдосконалення освітнього процесу, створення нових та оновлення чинних навчальних програм і планів, підготовка підручників, навчальних посібників, методичних вказівок. Розробка, організація та впровадження в освітній процес новітніх освітніх технологій у межах дисциплін, що викладаються на кафедрі;
- Проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень за встановленими пріоритетними напрямами науково-дослідної роботи Університету та з договірної тематики в галузі психології, педагогіки і соціології;
- Забезпечення підготовки та атестації НПП Кафедри;
- Сприяння розвитку у здобувачів вищої освіти моральних, культурних, наукових цінностей, виховання патріотизму та національної свідомості.