Для посилення практичної складової освітнього процесу майбутніх юристів відбулося бінарне заняття за темою «Психологічні типи клієнтів та особливості спілкування з ними», організоване доцентом кафедри юридичних дисциплін Сумської філії ХНУВС Мариною Василенко за участю юриста управління судової роботи ТОВ «Оператор Газотранспортної системи України», адвоката Марини Коваленко, м.Київ.
Юрист-практик під час заняття наголосила, що використання системи інструментів міжособистісних комунікацій для юриста починається, як правило, зі спілкування з людиною, що звернулася до нього за правовою допомогою. У свідомості юриста-початківця, до якого вперше звернулися за професійною порадою, виникає безліч питань. Деякі ключові аспекти, які стосуються психологічних типів клієнтів та особливостей спілкування з ними, визначили й обговорили здобувачі вищої освіти у форматі ділової гри. Серед них: як встановити психологічний контакт з людиною, враховуючи її гендерні особливості, вік, соціальний статус, настрій на даний момент; як спрямувати бесіду в потрібне русло і керувати нею; чи потрібно прагнути одразу давати юридичну пораду або слід взяти паузу та призначити час нової зустрічі тощо.
Враховуючи те, що в основі інтегрованого діалогу лежали цікаві практичні приклади, обговорення було жвавим і предметним.
Сумська філія ХНУВС