На базі Академії Міністерства внутрішніх справ Грузії у м. Тбілісі відбулась щорічна конференція на тему «Штучний інтелект у підготовці поліцейських». Харківський національний університет внутрішніх справ представили: начальниця відділу міжнародного співробітництва, кандидатка юридичних наук, доцентка Тетяна Матюшкова (офлайн) і завідувач кафедри протидії кібезлочинності ННІ №4, кандидат юридичних наук, доцент Олександр Манжай (онлайн).

У заході взяли участь представники поліцейських закладів освіти та науковці більше 20 країн світу, зокрема Грузії, Ізраїлю, Ісландії, Франції, Італії, Бельгії, Нідерландів, Естонії, Польщі, Норвегії, Швейцарії тощо. Під час урочистого відкриття учасників конференції вітали представники центрального апарату Міністерства внутрішніх справ і Міністерства освіти, науки та молоді Грузії, а також керівництво Академії МВС Грузії, які високо оцінили важливість інтернаціональної зустрічі для вдосконалення поліцейської освіти та побажали всім учасникам плідної роботи.

Тетяна Матюшкова ознайомила учасників конференції з особливостями використання генеративного (генерування текстів, зображень, тестових питань, анотацій, презентацій тощо) та предиктивного штучного інтелекту (аналіз успішності здобувачів і пропонування оптимальних стратегій її покращення) для підвищення ефективності освітнього процесу у ХНУВС. Олександр Манжай зосередив увагу на практичних аспектах використання штучного інтелекту у запобіганні та розслідуванні злочинів, визначив нормативні підстави використання ШІ та надав рекомендації з пошуку необхідної для правоохоронних органів інформації з використанням можливостей ШІ. Доповіді представників ХНУВС стали підставою для жвавої дискусії серед учасників конференції, зокрема погляди на підтримку озвучених тез доповідей висловили представники освітніх поліцейських установ Кіпру, Угорщини, Швейцарії, Румунії тощо.

Під час наукового зібрання обговорювались: виклики, що постають перед освітянами у зв’язку із застосування штучного інтелекту у вищій освіті правоохоронців; особливості використання штучного інтелекту для навчання поліції у польових умовах; можливості ШІ у навчанні слідчих методам опитування дітей, які стали свідками чи жертвами злочинів; вплив штучного інтелекту на безпілотні авіаційні системи; гейміфікація екосистеми як багаторівнева загроза кібербезпеці тощо.

ВК ХНУВС