Факультативне заняття Школи наукового лідерства ХНУВС за цією темою провели голова Школи, науковий співробітник науково-дослідної лабораторії соціально-психологічного забезпечення, супроводу та реабілітації працівників МВС ННІ №3 Віталій Найда та курсантка 4 курсу ННІ №4 ХНУВС Оксана Собко. Це перше заняття з циклу зустрічей учасників Школи наукового лідерства з експертами та спікерами, у ролі яких виступатимуть самі здобувачі освіти, які вже мають досвід наукової діяльності та участі в громадському житті університету.

Оксана Собко, яка поєднує наукову діяльність із написанням художніх творів, зазначила, що літературна творчість – це інструмент популяризації науки, що сприяє підвищенню загального рівня освіченості та зацікавленості суспільства в наукових дослідженнях. Курсантка акцентувала, що наукові відкриття та технологічний прогрес часто стають джерелом натхнення для письменників, що інтегрують наукові концепції у свої твори, створюючи нові жанри. Вона зазначила, що багато відомих письменників, наприклад Жюль Верн, Айзек Азімов і Станіслав Лем, використовували свої твори для передбачення науково-технічних досягнень і для роздумів над етичними аспектами наукового прогресу. Оксана Собко підготувала для курсантів і студентів цікаві інтерактивні вправи для формування мотивації, розвитку уяви та логіки, під час виконання яких здобувачі освіти за короткий проміжок часу написали та презентували власні літературні твори.

Курсанти, студенти, слухачі магістратури, аспірантури та ад'юнктури університету активно долучалися до дискусії, ставили запитання щодо поєднання літературної та наукової діяльності.

ВК ХНУВС