Завідувачем кафедри соціально-економічних дисциплін Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ Оленою Лук’янихіною в рамках вивчення дисципліни «Введення до маркетингу» для студентів 3 курсу денної форми навчання було організовано проведення заняття за участю приватного підприємця, кандидата економічних наук Євгенії Карпенко.
Для вивчення теми «Маркетингова політика комунікацій» вона провела лекцію-дискусію на тему «Продажі через Інтернет: за і проти». Євгенія Владиславівна докладно зупинилася на процедурі відкриття та закриття ФОП, особливостях оподаткування цієї категорії суб’єктів господарювання, формування клієнтської бази, пошуку постачальників, організації роботи сайту тощо. Також підприємець поділилася практичним досвідом організації роботи Інтернет-магазину та прямих продаж. Вона зупинилася на перевагах і недоліках такого бізнесу та назвала якості, які мають бути притаманні підприємцю, та на що необхідно звернути особливу увагу для забезпечення продуктивного бізнесу та довгострокового успіху на ринку.
Сумська філія ХНУВС