Проректор, професор кафедри правового забезпечення діяльності факультету № 6 Леонід Могілевський та доценти цієї ж кафедри кандидати юридичних наук Ірина Василько, Артем Подорожній, Тетяна Пузанова, Вікторія Сичова, Андрій Денисов пройшли онлайн курс підвищення кваліфікації для педагогічних працівників «Мистецтво викладання», розміщений на сайті Освітнього Хабу міста Києва.
Сучасному викладачеві, щоб залишатися успішним, доводиться не лише викладати навчальні дисципліни, передбачені у його індивідуальному робочому плані, але й постійно розвиватися, переосмислювати власні методики, цілковито переглядати методику викладання своїх уроків/лекцій/курсів. Надзвичайно важливо вміти користуватися можливостями, які є сьогодні. І не тільки самим вміти, але й вчити цьому своїх студентів.
Основним завданням цього курсу стала підготовка українських освітян до трансформації системи освіти України та формування нової парадигми процесу викладання відповідно до сучасних вимог суспільства та концепції Нової Української Школи.
Курс містить багато корисних та інноваційних інструментів, які можна використовувати у процесі викладання. На курсі “Мистецтво викладання” викладачі дізналися: «Якого викладача хочуть бачити перед собою учні/студенти?», «У чому полягає основне завдання сучасної освіти?», «Як правильно побудувати спілкування з колегами, студентами?», «Як освітянам використовувати сучасні інновації в професійній діяльності?».
Автори курсу: Президент Міжнародної корпорації «Гранд», письменник, засновник першої в Україні приватної школи, двічі рекордсмен Книги рекордів Гіннеса Володимир Співаковський; наймолодший тренер НЛП в СНД, магістр психології Олександр Стручаєв (автор унікального 21 одноденного курсу НЛП-майстер, стандарти сертифікації якого перевищують навіть деякі світові стандарти, сертифікований персональний коуч міжнародного рівня за стандартами International Coach Union, керівник центру професійного навчання IDEA); відомий психолінгвіст, поліглот та методолог, автор наймасовішого освітнього проєкту України «Lingva.Skills» Віталій Зубков; керівник Центру навчання Української Школи Урядування Національного агентства державної служби України, тренер-методолог з управління командами та особистою ефективністю Володимир Страшко (провів понад 500 тренінгів в державних структурах та в комерційних компаніях, в тому числі, і для Міністерства освіти і науки України); сертифікована тренерка з емоційного інтелекту, персональної ефективності та комунікацій Освітнього Хабу м. Києва Ірина Рудика (кураторка та методологиня курсів: «Ораторська майстерність», «Профорієнтація для старшокласників», «Школа Тренерів», «Школа Журналістики», «Конфліктологія», співзасновниця «TrainingGamesUa», спікер, андрагог); сертифікована тренерка Освітнього Хабу м. Києва, за напрямками peoplemanagement, персональна ефективність та комунікації, кураторка та методологиня курсів: «Ефективні комунікаціі», «Тайм менеджмент», «Ефективний маркетинг», «Розвиток пам`яті» Наталія Сидорко; сертифікована тренерка Освітнього Хабу м. Києва із SoftSkills, кураторка та методологиня курсів: «Школа HR: Навчання та розвиток персоналу», «Ефективний діджитал маркетинг», «Управління містом», «Корпоративна соціальна відповідальність», «Безпека в Інтернеті», «Робітничі професії», персональний коуч, співзасновниця «PRO Trainings» Вікторія Дівонька; кандидатка економічних наук, сертифікована тренерка Освітнього Хабу м. Києва з емоційного інтелекту та ефективних комунікацій, пройшла стажування у США (Faculty Exchange Program), Угорщині (CEU), Ізраїлі (Mashav) та Швеції (Visby), практикуюча психологиня Марина Писаренко.
Під час навчання розглянули п’ять модулів курсу: «Організація освітнього процесу», «Хто потрібен сучасним учням та студентам?», «Емоційний інтелект для освітян», «Як досягти значних результатів у процесі викладання», «SCORM-курси».
Онлайн-курс надав можливість вдосконалити свої загальні (знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти, критичне та системне мислення, здатність співпрацювати з іншими людьми) та фахові (професійно-педагогічні, комунікаційні компетентності, застосовування сучасних технологій на заняттях, здатність оцінювати рівень своєї професійної компетентності) компетентності. Також підготував вітчизняних викладачів до трансформації системи освіти України та формування нової парадигми процесу викладання у відповідності до сучасних вимог суспільства та концепції Нової Української Школи.
ВЗГ ХНУВС