Програмою ICITAP Департаменту юстиції США реалізується проект міжнародної технічної допомоги, метою якого є відбір працівників до структурного підрозділу МВС, які адмініструватимуть процес переатестації співробітників Національної поліції. Основним завданням адміністраторів є забезпечення якісної, прозорої організації процесу переатестації працівників поліції на локальному рівні (місто, область).
Функціональні обов’язки:
- Співпраця з представниками місцевих громад, недержавними організаціями та Керівником Національної поліції з метою організації проведення переатестації працівників поліції в регіонах;
- Організація проведення конкурсу на вакантні посади у Національній поліції;
- Регулярний моніторинг процесу переатестації працівників поліції;
- Звітність Міністру внутрішніх справ та Керівнику Національної поліції про процес проведення переатестації.
Вимоги до кандидатів:
- Повна вища освіта;
- Громадянство України;
- Вільне володіння українською мовою;
- Відсутність судимості.
- Сильні організаторські здібності, стресостійкість, цілеспрямованість та вміння переконувати.
- Досвід роботи в сфері управління проектами та персоналом не менше 3-х років
Усі відібрані кандидати будуть прийняті на посади у профільному управлінні у складі центрального апарату МВС за трудовим договором. Орієнтовний розмір заробітної плати 8.000 грн
Анкету адміністратора переатестації працівників ОВС Ви можете заповнити за наступним посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/1u9HrX5PYbboozWfNbBiSjLgj-JZvhHv2kIi58RPlIWA/viewform?c=0&w=1
Термін подачі анкет - до неділі, 15 листопада 2015 року