Програмою ICITAP Департаменту юстиції США реалізується проект міжнародної технічної допомоги, метою якого є відбір працівників до структурного підрозділу МВС, які адмініструватимуть процес переатестації співробітників Національної поліції. Основним завданням адміністраторів є забезпечення якісної, прозорої організації процесу переатестації працівників поліції на локальному рівні (місто, область).        

Функціональні обов’язки:

- Співпраця з представниками місцевих громад, недержавними організаціями та Керівником Національної поліції з метою організації проведення переатестації працівників поліції в регіонах;

- Організація проведення конкурсу на вакантні посади у Національній поліції;

- Регулярний моніторинг процесу переатестації працівників поліції;

- Звітність Міністру внутрішніх справ та Керівнику Національної поліції про процес проведення переатестації.

Вимоги до кандидатів:

- Повна вища освіта;

- Громадянство України;

- Вільне володіння українською мовою;

- Відсутність судимості.

- Сильні організаторські здібності, стресостійкість, цілеспрямованість та вміння переконувати.

- Досвід роботи в сфері управління проектами та персоналом не менше 3-х років

 

Усі відібрані кандидати будуть прийняті на посади у профільному управлінні у складі центрального апарату МВС за трудовим договором. Орієнтовний розмір заробітної плати 8.000 грн

Анкету адміністратора переатестації працівників ОВС  Ви можете  заповнити за наступним посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1u9HrX5PYbboozWfNbBiSjLgj-JZvhHv2kIi58RPlIWA/viewform?c=0&w=1

Термін подачі анкет - до неділі, 15 листопада 2015 року