Завідувачка кафедри соціально-економічних дисциплін Сумської філії ХНУВС, кандидатка економічних наук, доцентка Олена Лук’янихіна та студентка третього курсу за спеціальністю «Право» Антоніна Ткач взяли участь у вебінарі компанії «СендПульс»: «Маркетингові комунікації та люди: як збільшити лояльність, довіру і продажі».
Експертка з маркетингу TeamLead Design and Copywriting, відділ Retention-маркетингу в digital-агенції Promodo Ольга Стронська відповіла на питання за такими напрямами: «Чому так важливі лояльність та довіра клієнтів і як це впливає на продажі?», «Зміцнення довіри та надійності: яку роль відіграє прозора та персоналізована комунікація у вибудові ефективних відносин з клієнтами?», «Сторітелінг (написання текстів) та емоції в маркетинговій комунікації. Кейси та антикейси».
Email-листи, Viber, PUSH, SMS, форми підписки та інформери, гейміфікація – інструменти retention-маркетингу, з якими познайомились учасники вебінару. Окремо експертка розповіла про значення й особливості дизайну та копірайтингу під час спілкування з аудиторією з метою продажів, про сторітелінг як мистецтво й технологію.
Отриманні знання будуть використані під час опанування теми «Маркетингова політика комунікацій».
Сумська філія ХНУВС