Працівниці відділу міжнародного співробітництва ХНУВС Тетяна Матюшкова, Наталя Садова, Світлана Вечірко та Інна Савіна взяли участь у онлайн-конференції «E-learning у турбулентні часи», що проводилась компанією Englishdom. Мета заходу – надання рекомендацій із розбудови ефективної корпоративної освіти з фокусом на досягнення результатів, важливих для розвитку організацій. Наріжним каменем конференції стала теза про важливість для менеджерів удосконалювати свою адаптивність до динамічного середовища, підтримувати та розвивати свої команди, ефективно спілкуватися та стимулювати співробітників до досягнення спільних цілей, а також підвищувати власні професійні компетентності, зокрема з ефективного управління командами.
Бізнес-тренерка Ольга Тарасевич звернула увагу учасників на таких трендах, як імерсивність (освіта, основою якої є «занурення» в реальне чи штучне середовище), використання технологій штучного інтелекту (для більш швидкої взаємодії зі складними системами чи обладнанням) та активне використання спеціальних програм, що значною мірою забезпечують інтерактивність викладення освітнього матеріалу, зокрема ChatGPT, Gemini, Copilot, Eduverse тощо.
Менторка компанії Collaborator Вікторія Балачук зупинилася на результатах дослідження «Потреби в навчанні та розвитку менеджерів», згідно з якими за ефективністю виділяють такі методи і формати навчання, як коучинг і менторство, змішане навчання і кейс-стаді, моделювання та рівноправне навчання, а також мікронавчання (використання теоретичного змісту у формі мікроуроків, тривалістю до 20-ти хвилин). Спікерка акцентувала увагу слухачів на тому, що у найближчі 3-5 років обов'язковими компетенціями для провідних організацій стануть управління інноваціями, стратегічне, креативне і системне мислення, прийняття рішень, постановка цілей, антикризовий менеджмент, управління невизначеністю тощо. Для успішного керування людьми необхідні компетенції містять лідерство, міжкультурний та емоційний інтелект, делегування повноважень, управління глобальною гібридною командою, стосунками та конфліктами. Основні компетенції самоконтролю найближчим часом будуть пов’язані із цифровою грамотністю, стійкістю, презентаційними навичками, ситуаційною самосвідомістю, спритністю навчання, увагою до деталей, людиноцентризмом, експертністю та радикальною відвертістю.
Спікерки Марія Кот та Олександра Альхімович зупинились на таких навичках, які необхідно розвивати менеджерам, щоб вистояти перед викликами невизначеності, як підвищення продуктивності; управління персоналом; інноваційність та адаптивність; управління кризами; покращення репутації; ефективне використання ресурсів; посилення конкурентоспроможності; внутрішній розвиток.
Наприкінці конференції акредитована психотерапевтка Марія Олійник пояснила особливості освітнього процесу і запам’ятовування нової інформації протягом тривалої стресової ситуації, поділилася корисними порадами щодо підтримки себе у працездатному ресурсному стані у турбулентні часи.
ВЗГ ХНУВС