Цифрові технології – дієвий інструмент сучасного педагога Цифрові технології – дієвий інструмент сучасного педагога

Старша викладачка кафедри мовної підготовки Наталія ОЛЕНДРА взяла участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Globalization Processes and the Transformation of Science, Education and Society: an Interdisciplinary Discourse», що проходила в онлайн-форматі в м. Бостон (США).

Опанування курсу ООН із протидії тероризму Опанування курсу ООН із протидії тероризму

У межах неформальної (інформальної) освіти курсанти навчально-наукового інституту № 4 пройшли онлайн-курс «Foundational Course on Counter-Terrorism in the UN System», розроблений Інститутом ООН з підготовки та досліджень (UNITAR) спільно з Управлінням ООН з питань боротьби з тероризмом (UNOCT).

Підвищення кваліфікації з академічної доброчесності Підвищення кваліфікації з академічної доброчесності

Начальник відділу аспірантури (ад’юнктури) і докторантури Володимир ІВАНЦОВ та ад’юнкт цього ж відділу Данііл ЗІНЧЕНКО пройшли онлайн-курс за темою «Академічна доброчесність».

Вебінар із складання Міжнародних цифрових іспитів з англійської мови Вебінар із складання Міжнародних цифрових іспитів з англійської мови

Завідувачка кафедри мовної підготовки Олена СТАТІВКА, доценти кафедри Олег ГОНЧАРУК та Валентина КОЧИНА, старші викладачі Валентина ПОЧУЄВА, Лариса САЗАНОВА, Артем БІЛОУСОВ та викладачка Карина ЮЩИШИНА відвідали Міжнародний онлайн-вебінар «Cambridge English Qualifications Digital».

Дослідження ХНУВС – про розслідування воєнних злочинів на міжнародному рівні Дослідження ХНУВС – про розслідування воєнних злочинів на міжнародному рівні

Доцентка кафедри кримінального процесу, криміналістики та експертології навчально-наукового інституту №5, кандидатка юридичних наук, доцентка Олена СОЛОВЙОВА спільно зі студенткою 3 курсу Ангеліною ЛИПНИЦЬКОЮ взяли онлайн-участь у ІХ Міжнародній науково – практичній конференції «Наука ХХІ століття: розвиток, основні теорії та досягнення».

Курсанти ННІ №4 продовжують набувати знання у межах неформальної (інформальної) освіти Курсанти ННІ №4 продовжують набувати знання у межах неформальної  (інформальної) освіти

Упродовж жовтня у межах неформальної (інформальної) освіти здобувачі освіти навчально-наукового інституту № 4 активно проходили навчальні онлайн-курси, спрямовані на розвиток професійних, комунікативних та соціальних компетентностей майбутніх правоохоронців.

Майбутні поліцейські навчалися академічній та професійній доброчесності Майбутні поліцейські навчалися академічній та професійній доброчесності

У межах неформальної (інформальної) освіти курсанти першого року навчання ННІ №1 пройшли навчання за освітньою програмою «6 кроків до доброчесності» на онлайн-платформі «Study.NAZK».

Інтегроване навчання – важливий чинник підвищення якості освіти Інтегроване навчання – важливий чинник підвищення якості освіти

Завідувачка кафедри мовної підготовки Олена СТАТІВКА, доценти цієї ж кафедри Олег ГОНЧАРУК і Валентина КОЧИНА, старші викладачі Валентина ПОЧУЄВА, Лариса САЗАНОВА та викладачка Карина ЮЩИШИНА відвідали Міжнародний онлайн-вебінар «”Better results, better learning and better teaching”: how teachers are integrating learning and assessment».

Удосконалення професійних навичок з академічної доброчесності Удосконалення професійних навичок з академічної доброчесності

Студентки 2, 4 курсів спеціальності «Психологія» ННІ №5 Анна БОНДАРЕНКО, Аліна СУПРУН, Дар’я РОМАНОВСЬКА, Ксенія ГОРДОВА, Ірина КЛИМЕНКО, Карина КОРИТНИК, Тетяна ТИХОНЕНКО, Діана СИДОРЕНКО і Карина ШЕПІЛОВА доєдналися до участі в онлайн-курсі «Академічна доброчесність».

Підсумки науковоі діяльності ННІ №4 за жовтень 2025 року. Підсумки науковоі діяльності ННІ №4 за жовтень 2025 року.

Курсанти навчально-наукового інституту №4 долучилися до участі у 12 міжнародних науково-практичних конференції, які проходили в різних країнах світу. За результатами курсанти отримали сертифікати, що підтверджують їхній внесок у розвиток наукової діяльності. Участь у таких заходах сприяє підвищенню рівня професійної підготовки, розвитку наукових інтересів та формуванню дослідницьких навичок молоді.