У рамках теми «Маркетингова комунікаційна політика» з дисципліни «Введення до маркетингу» для студентів Сумської філії ХНУВС проведено бінарне заняття за участі Марини Горьковської – інспекторки сектору зв'язків із громадськістю управління патрульної поліції у Сумській області.

Практичний працівник розповіла про систему заходів, спрямованих на взаємодію поліції з громадськістю в рамках проведення як Всеукраїнських  акцій, так і проєктів, ініційованих безпосередньо підрозділом у співпраці з громадськими організаціями Сумщини, волонтерами та іншими зацікавленими особами. 

Інформаційні кампанії, тренінги, бесіди, заходи ігрового характеру спрямовані на дошкільнят, учнів, студентів закладів освіти, громадян міста, відвідувачів автошкіл тощо. Метою проведення таких заходів є привернення уваги громадян до необхідності дотримання правил дорожнього руху, недопущення насильства, вживання і розповсюдження наркотиків, важливості формування відповідальної поведінки стосовно себе та інших у життєвих ситуаціях. 

Як зазначила поліцейська, акція «Здай кров - врятуй життя», що спрямована на допомогу хворим дитячої онкогематології, а також людям, які постраждали внаслідок ДТП, є позитивним прикладом для наслідування свідомими мешканцями м. Суми.

Позитивно оцінюючи потенціал інформаційно-комунікаційних технологій, Марина Горьковська розповіла про використання соціальних мереж для інформування населення про проведені заходи і можливість мати з ним зворотній зв’язок. 

Загалом підвищення обізнаності громадян про роботу поліцейських сприяє збільшенню довіри суспільства до правоохоронних органів і поширенню серед населення позитивних прикладів соціально-відповідальної поведінки.

Студенти подякували Марині Горьковській за цікаву розповідь та інформативні авторські презентації. 

Сумська філія ХНУВС