До уваги курсанток і студенток – здобувачів вищої освіти ХНУВС!

ГО «Жіноча Ліга» запрошує курсанток та студенток університету долучитися до проєкту «Girls Diplomatic Academy 2.0 / Академія дипломатії для дівчат 2.0», цей проєкт – інструмент, завдяки якому дівчата 17–21 років із різним життєвим досвідом можуть отримати експертні знання та навички, які допоможуть їм у майбутньому активно долучитись до сфери формальної та неформальної дипломатії.

Навчальний курс «4+ Elements» для науково-педагогічного складу ХНУВС

Запрошуємо науково-педагогічний склад ХНУВС взяти участь у навчальному курсі «4+ Elements» із соматики, контактної імпровізації та перформансу, який буде проходити в Чехії. На цьому навчальному курсі учасники дізнаються про соматику (усвідомлення тіла, заземлення, маятникові рухи, титрування, послідовність, ресурси, експресію) та техніки руху тіла (контактна імпровізація, автентичні рухи, вокальні та фізичні композиції, пов'язані з театром та перформансом).

Бінарне заняття з навчальної дисципліни «Міжнародне право»

Доцент кафедри міжнародного і європейського права юридичного факультету Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна Євгеній Тітов разом із професором кафедри конституційного і міжнародного права Андрієм Войціховським провели для курсантів факультету № 1 бінарне заняття на тему «Основні принципи міжнародного права».

Вірші Тараса Шевченка зазвучали англійською

З нагоди 210-річчя від дня народження Тараса Шевченка доцентка кафедри українознавства факультету № 2 Інна Голопич та доцент кафедри іноземних мов факультету № 4 Олег Гончарук провели бінарне заняття рідною та англійською мовами на тему «Переосмислення класичного образу Тараса Шевченка» («Reinterpretation of Taras Shevchenko’s Classical Image»).

Бесіда з учнями про кібербулінг

Курсант 1 курсу факультету № 4 Харківського національного університету внутрішніх справ Владислав Кочин провів бесіду про поняття «кібербулінг» для учнів 4-Б класу Камʼянець-Подільського ліцею № 8. Під час спілкування школярі дізнались, що таке кібербулінг і як він відбувається в соціальних мережах, платформах обміну повідомленнями (месенджерах), ігрових платформах і мобільних телефонах.

Бінарні заняття за участі працівника поліції

Слухач магістратури факультету № 1, слідчий слідчого відділення розслідування злочинів, скоєних проти життя та здоров'я особи, Прилуцького РВП ГУНП у Чернігівській області Іван Гужовський спільно з доцентом кафедри кримінального права і кримінології Ярославом Лизогубом провів бінарні заняття для курсантів факультетів № 1 та № 4.

Зустріч із ліцеїстами м. Кам'янець-Подільський

Професори кафедри протидії кіберзлочинності факультету № 4 Харківського національного університету внутрішніх справ Світлана Лучик і Василь Лучик провели зустріч із учнями випускних класів Кам'янець-Подільських ліцеїв № 6 та № 11  Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області.

Завжди будемо пам’ятати…

Рівно два роки тому, 11 березня 2022 року, сумна і трагічна подія сколихнула колектив нашого університету. Внаслідок прямого попадання снаряду в оселю, загинув помічник ректора, голова профспілкової організації університету, кандидат соціологічних наук, полковник міліції Валерій Московець. Разом із онукою Анастасією він знаходився вдома, у м. Дергачі.

Волонтерська допомога тваринам із притулку

За ініціативи курсантів факультету № 1 ХНУВС та кураторки, доцентки кафедри адміністративного права та процесу Валентини Яценко проведено благодійну акцію, спрямовану на допомогу тваринам, які були евакуйовані з різних міст України, де ведуться бойові дії. В притулку «Дім Милосердя місто Хотин» перебуває 257 собак, зокрема з Харківської та Херсонської областей.

Участь у вебінірах з ефективного викладання англійської мови

Доцент кафедри іноземних мов факультету № 4 Олександр Левашов відвідав міжнародні онлайн-вебінари для викладачів англійської мови. У заході «From research to practice: using GenAI with Cambridge materials», який проводили спікери Evelina Galaczi та Raquel Ribeiro від Cambridge University Press and Assessment, було розглянуто питання застосування штучного інтелекту для ефективного вивчення іноземної мови.