Завідувач кафедри соціально-економічних дисциплін Сумської філії  ХНУВС Олена Лук’янихіна пройшла підвищення кваліфікації за програмою «Від абітурієнта до студента: маркетинг освітньої програми» й отримала відповідне свідоцтво.

Промоція освітніх програм є одним із сучасних елементів комунікаційної політики закладу вищої освіти. Новизна, актуальність, динамічність, своєчасність, правдивість, регулярність подання  –   принципи, яким повинен відповідати  інформаційний контент, що спонукає абітурієнта звернути увагу саме на ваш заклад вищої освіти й обрати спеціальність для навчання.

Програма підвищення кваліфікації була спрямовання на формування у її учасників розуміння принципів і методів створення цікавого та унікального контенту, каналів взаємодії з аудиторією з метою зацікавлення у послугах закладу освіти через використання власного сайту, сторінок у соціальних мережах і та ін.

Практичні аспекти використання отриманої інформації  було обговорено у колі колег. Отримані знання будуть використані під час викладання дисципліни «Введення до маркетингу» і під час проведення профорієнтаційної роботи.

Сумська філія ХНУВС